آرشیو پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۵۳۴۷
زندگی
۱۳

حق با شماست

# صندلی - مترو

صالحی از تهران: نبود صندلی در قسمت بانوان ایستگاه های مترو خیام و 15خرداد باعث خستگی مسافران می شود، وقتی علت را از مسوولان جویا شدیم اعلام کردند به علت مقابله با تجمع دستفروشان این کار صورت گرفته که به نظر جوابشان اصلا منطقی نیست.

# تلفن-بانک

گوران از قائمشهر:چرا تلفنبانک تجارت، سه گردش آخر مشتریان خود را اعلام نمی کند؟ این درحالی است که بیشتر بانک ها این خدمات را به راحتی ارائه می دهند.

# دردسر - چالوس

مظاهری از کرج:ایجاد شیارهای فراوان در جاده چالوس به بهانه کاهش سرعت خودروها باعث صدمه به خودروها می شود و متاسفانه گاهی کنترل خودرو نیز از دست راننده خارج می شود.

# تشکر-سپاه

یاسمی از تهران: از دلیر مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابت ایستادگی و هشدار به کشتی های صید ترال چینی که رونق صیادی را به صیادان جنوب کشورمان برگرداندند، کمال تشکر را داریم.

# مقایسه-نابجا

محمدزاده از اردبیل: چرا دولت قیمت بنزین را با کشورهای همسایه مقایسه می کند، چرا حقوق کارمندان و کارگران را با کشورهای دیگر مقایسه نمی کند؟

# گرانی- دارو

ناظم زاده از تهران:در دوماه اخیر 30 تا 50درصد قیمت دارو افزایش داشته، ولی وزارت بهداشت می گوید این افزایش فقط 9 درصد بوده، این درحالی است که قیمت بیشتر داروها روی جعبه ها درج نشده است.

# جهش - کرایه

یک شهروند:کرایه حمل و نقل اتوبوس های بین شهری نیشابور به مشهد از 5000تومان یکباره به 7000تومان افزایش یافت. چرا؟

# چالش - آب

صفری از گرمسار: نبود امکانات اولیه مانند آب در روستاهای گرمسار باعث از رونق افتادن کشاورزی و دامداری شده و روستاها خالی از سکنه شده است.

# قاچاق - گوشت

خسروی از تهران:سختگیری دولت در جابه جایی دام به بهانه مبارزه با قاچاق باعث افزایش دوباره قیمت گوشت قرمز شده است و به نظر می رسد مسوولان توانایی کنترل و کاهش قیمت گوشت را ندارند.