آرشیو پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۵۳۴۷
ورزش
۱۷

بغداد بونجاح: خوشحالی گلم عجیب نبود

بغداد بونجاح، مهاجم الجزایری السد دوباره به ایرانی ها گل زد. او یکی از بهترین گلزنان فوتبال آسیا به حساب می آید و همواره گل های مهمی در رقابت های لیگ قهرمانان می زند. بونجاح در واپسین ثانیه های بازی موفق شد دروازه تیم پرسپولیس را باز کند. بعد از گل هم او لباس خود را در آورد و پرت کرد. بونجاح بعد از بازی در این باره به روزنامه الرای قطر گفت: خوشحالی من بعد از گل خوشحالی عجیبی نبود. در لحظات آخر گل را زدم و باید خوشحالی می کردم. بعد از خستگی زیاد توانستیم در ثانیه های آخر گل بزنیم.

او درباره گلی که در نیمه اول زد و داور آن را مردود اعلام کرد، گفت: گلم صددرصد درست بود. داور در مجموع عملکرد خوبی نداشت. او دو پنالتی صد در صد برای ما نگرفت. فرصت هایی هم برای گلزنی داشتیم که از دست دادیم. واقعا این گل باعث شد تا خستگی از تن همه ما در برود. از سویی وظیفه من این است که بتوانم برای تیمم گل بزنم.

بونجاح درباره بازی هم توضیح داد: از ابتدا هم می دانستیم بازی سختی پیش رو داریم و به همین دلیل با تمرکز بسیار بالایی بازی کردیم. خوشبختانه در نهایت گل پیروزی را به ثمر رساندیم تا هم موقعیت خود را در جدول رده بندی بهتر کنیم و هم هواداران را شاد کنیم.