آرشیو پنج‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۵۳۴۷
حوادث
۱۹

عامل جنایت هولناک محله نبرد:تحت تاثیر مصرف قرص اعصاب اعضای خانواده ام را کشتم

مرد بوکسور که در جنایتی هولناک دو دختر و والدین همسرش را به قتل رسانده بود در آخرین جلسه بازپرسی مدعی شد تحت تاثیر مصرف قرص های اعصاب، کنترل خود را از دست داده وآنها را کشته است.

به گزارش جام جم، سیروس که مربی بوکس و بساز و بفروش ساختمان است، 25مهر امسال دو دختر 17 و 19 ساله اش را همراه والدین همسرش که مهمان خانه اش در محله نبرد بودند بعد از مسموم کردن با شیرموز، با ضربه های چاقو از پای درآورد. او ساعاتی بعد از فرار از محل جنایت دوباره به آنجا بازگشت که از سوی پلیس بازداشت شد. متهم با اعتراف به جنایت هایش و بعداز بازسازی صحنه قتل ها، روانه زندان شد. در این مرحله مادر دو دختر کشته شده و فرزندان زوج کشته شده در این جنایت با حضور نزد بازپرس دادسرای جنایی تهران، از عامل جنایت شکایت کرده و برای داماد جنایتکار درخواست قصاص کردند. با گذشت پنج ماه از این جنایت هولناک پایتخت، دیروز مرد بوکسور برای آخرین جلسه بازپرسی از زندان به دادسرای جنایی تهران منتقل شد و چهار قتلی را که مرتکب شده بود، پذیرفت. او به بازپرس پرونده گفت: مدت ها بود قرص اعصاب می خوردم. براثر مصرف زیاد همین قرص ها، اعصاب و روانم به هم ریخته بود وباعث شد دست به قتل بزنم. شاید اگر قرص ها را استفاده نمی کردم و تحت تاثیر آن نبودم، اکنون آنها زنده بودند.

با پایان یافتن تحقیقات، پرونده وی نیز به اتهام چهار فقره قتل با صدور جلب به دادرسی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد تا بوکسور جنایتکار به زودی در دادگاه محاکمه شود .