آرشیو دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۵۳۵۰
زندگی
۱۳

حق باشماست

#درخواست - بی جواب

فرهی از تهران:چرا مسوولان شهری منطقه 14 تهران به درخواست های مکرر شهروندان نسبت به رفع ترافیک و ساخت پل روگذر در میدان مطهری در بلوار تختی توجهی نمی کنند؟ آیا برای مناطق شمال و غرب تهران نیز به این صورت عمل می شود؟

# آسودگی -سودجویان

مسعودی از ساری:بی ثباتی و افزایش قیمت کالاها به خصوص مواد غذایی باز هم شروع شده است و به نظر می رسد دولت دیگر توان کنترل بازار را ندارد و سودجویان را به حال خود رها کرده است.

#مواد اولیه - گرانی

قربانی از تهران:کمیاب و گران شدن مواد اولیه به خصوص صنایع پتروشیمی که تولید داخل است باعث ورشکستگی بیشتر بنگاه ها و کارگاه های تولیدی کوچک شده و روز به روز بر سیل بیکاران افزوده می شود.

#ارز - کالای اساسی

کیوانی از سمنان:به گفته دولت برای تامین کالاهای اساسی از ارز دولتی استفاده می شود، چرا با این اوصاف گرانی این کالاها همچنان باقی و در حال افزایش است؟

#خصوصی سازی - اشتباه

مهریزی از گرمسار:خصوصی سازی نامناسب و غیرکارشناسی کارخانه و شرکت های تولیدی توسط سازمان خصوصی سازی باعث اوضاع نامطلوب این واحدها شده و بهره وری را به حداقل رسانده است.

# سگ-بی صاحب

نور از تهران:با وجود تماس های فراوان و طرح شکایت برای جمع آوری سگ های بی صاحب در منطقه مینی سیتی و شهرک نفت، هیچ اقدامی از سوی شهرداری منطقه صورت نگرفته است.

#اشتغال- بازنشستگان

خالدی از رشت:اجرای طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان فقط برای کارمندان اجرا شد و بیشتر مدیران ارشد دولتی به صورت مشاور یا پاره وقت همچنان مشغول کار هستند.

#زیرگذر - ابوذر

غفاری از تهران:ترافیک سنگین در دوربرگردان های نرسیده به بلوار ابوذر در خیابان پیروزی در دوسمت این خیابان تا چهارراه نبرد و میدان کلاهدوز باعث کندی تردد خودروها شده است و حضور ماموران راهنمایی و رانندگی نیز هیچ کمکی به رفع این ترافیک نمی کند، چرا شهرداری بابت ساخت زیرگذر یا روگذر در این منطقه اقدامی صورت نمی دهد؟