آرشیو دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۵۳۵۰
ورزش
۴

ترابی: پرسپولیس فقط با هدف قهرمانی می جنگد

وینگر چپ ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس یکی از ستاره های دیدار این تیم مقابل سپیدرود رشت بود. مهدی ترابی در مورد دیدار مقابل حریف شمالی تیمش حرف های جالبی برای گفتن داشت.
یکی از بازی های خوب خودت را انجام دادی و به تیمت در جهت کسب برد کمک کردی. بازی را چطور دیدی؟

بازی بسیار سختی برای همه بود و این موضوع را قبل از شروع کار نیز می دانستیم که حریف مان برای خروج از بحران می خواهد از تمام ابزارها برای رسیدن به پیروزی بهره بگیرد. ما تمام توجه مان را روی این موضوع گذاشته بودیم که بتوانیم بهترین امتیاز را بگیریم و با حرفه ای گری، حریف مان را شکست بدهیم. همین اتفاق هم افتاد و در جریان بازی عملکرد بسیار خوبی داشتیم.

برخی هواداران پرسپولیس نسبت به صعود این تیم به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا پس از شکست مقابل السد قطر ناامید شده اند. نظری در این مورد داری؟

به نظر من در پرسپولیس جایی برای ناامیدی نیست و همه ما باید تلاش کنیم تا بهترین نتایج را رقم بزنیم. حق نداریم نسبت به هیچ اتفاقی ناامید شویم. همین یکی دو هفته قبل که در لیگ هم نتیجه نمی گرفتیم برخی با ناامیدی در مورد آینده پرسپولیس صحبت می کردند، ولی امروز که سال 97 را با آخرین بازی مان به اتمام رساندیم، تیم مان صدرنشین جدول رده بندی شد. فکر می کنم زمانی برای ناامیدی وجود ندارد و همیشه باید در بهترین شرایط آمادگی باشیم. به هیچ عنوان از اهداف مان دست نمی کشیم و تا آخرین لحظه به عشق هواداران می جنگیم. امیدواریم بهترین شرایط را داشته باشیم.

برای مهدی ترابی پیشنهادی از باشگاه های خارجی رسیده تا لژیونر شود؟

در گذشته چند پیشنهاد بود، ولی حالا با پرسپولیس قرارداد دارم و می خواهم در این تیم به کارم ادامه دهم. امیدوارم باشگاه پرسپولیس برایم سکوی پرتاب باشد و بتوانم با درخشش در این تیم شانس حضور در لیگ های دیگر را پیدا کنم.