آرشیو سه‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۴۵۷۴
ورزش
۲۴

عرب رسما مدیر عامل شد

شناسایی هیات مدیره جدید سرخ ها

دیروز پس از چند ماه بلاتکلیفی، اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی شدند. به این ترتیب مهدی محمدنبی، علی رغبتی و سیدمهرداد هاشمی با ایرج عرب وجعفر کاشانی هیات مدیره این باشگاه را تشکیل خواهند داد. اما اعضای جدید هیات مدیره چه سوابقی دارند؟

1- ایرج عرب: پیش از این از سوی وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس معرفی شده بود و دیروز هم رسما مدیر عامل سرخپوشان شد. او سابقه ریاست بر حراست کل وزارت ورزش و جوانان را در کارنامه دارد.

2- جعفر کاشانی: مردی که از بزرگان باشگاه پرسپولیس محسوب می شود و در سال های اخیرعضو هیات مدیره بوده است. او در چند سال اخیرهم به عنوان رئیس هیات مدیره، پرسپولیس را همراهی می کرد.

3- علی رغبتی: از مدیران قدیمی وزارت ورزش و جوانان محسوب می شود. او در پست های مختلف دراین وزارتخانه فعالیت کرده است. از مسوولیت های اخیر وی می توان به مدیریت بخش استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد. رغبتی هم اکنون مدیرکل برنامه ریزی و نظارت این وزارتخانه است.

4- مهدی محمدنبی: از کارمندان پیشین فدراسیون فوتبال و از افرادی است که در این فدراسیون تجارب زیادی کسب کرد. او چند سالی هم سرپرست تیم ملی فوتبال بود و بعد از جام ملت های آسیا- استرالیا، از سمت خود کنار رفت. از دیگر سوابق کاری نبی می توان به مدیرعاملی باشگاه گسترش پارس خودرو، قائم مقام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران، عضو هیات موسس اتحادیه فوتبال باشگاه های کشور، مشاور اجرایی رئیس فدراسیون فوتبال، معاون اجرایی دبیرکل و رئیس کمیته مسابقات و دبیرکل فدراسیون فوتبال اشاره کرد.

5- مهرداد هاشمی: ازاعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس محسوب می شود. با توجه به سوابق و تحصیلات او به نظر می رسد برای نقش آفرینی درسیستم اقتصادی باشگاه، به هیات مدیره اضافه شده است. البته او سابقه مدیرعاملی باشگاه سایپا را در کارنامه خود دارد.