آرشیو سه‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۲۲۱۵۲
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* در آغاز سال 1398 هجری شمسی بهار طبیعت با بهار معنویت ماه مبارک رجب المرجب و مقدمه ورود به ماه پیامبر خدا (شعبان المعظم) و آمادگی برای ورود به ضیافت الهی به ماه مبارک رمضان مصادف است، به همه هم وطنان و مسلمانان جهان تبریک عرض می کنم. ان شاءالله با تاسی به پیامبر و اهل بیت علیهم الصلوه والسلام و با پیروی از منویات رهبر حکیم و فرزانه به سمت تشکیل تمدن اسلامی حرکت کنیم و موجبات رضایت حضرت حجت بن الحسن (عج) را فراهم سازیم. خداوند ان شاء ا... سال 98 را سال نابودی رژیم صهیونیستی، شیطان بزرگ و رژیم آل سعود و پیروزی مستضعفین عالم به ویژه مردم نیجریه، یمن، فلسطین، سوریه، عراق و بحرین مظلوم بر غاصبین و مستکبرین قرار دهد.

فرخ طاهری

* در خانواده هایی که مرد خانه جانباز با درصد بالا است روز پدر را هم به پدر و هم همسرش باید تبریک گفت. اگر از حق نگذریم در این خانواده ها مادران بار زیادی از مشکلات زندگی را تحمل می کنند.

5853—-0915

* توافقی که در عراق صورت گرفت قدمی به سوی اتحاد همه مسلمانان و مشت محکمی بر دهان مستکبران آمریکایی و اروپایی بود. این همه بی تابی و سمپاشی آمریکا و غرب بر ضد این سفر نشان دهنده همه چیز است.

8110—0990

* روزنامه های زنجیره ای سفر چند روزه و بسیار مهم و اثرگذار آقای رئیس جمهور به کشور مسلمان و همسایه عراق را در صفحات اول خود پوشش ندادند و در حالی که اگر این سفر به یکی از کشورهای دست چندم غربی بود سر از پا نمی شناختند. متاسفانه غرب زدگی ماهیت این روز نامه ها را تشکیل می دهد.

4108—0913

* با سفر آقای رئیس جمهور به کشور همسایه عراق و با عقد قراردادهای بسیار مهم اقتصادی با مسئولان این کشور دولت دیگر دلیلی برای باج دادن به غرب و پذیرش کنوانسیون های استعماری اروپایی ها با توجیهاتی مثل اضطرار و... ندارد.

6158—0936

* ان شاءالله دستاورد بزرگ سفر رئیس جمهور به عراق این باشد که از این به بعد به جای نگاه به غرب، نگاه به درون و کشورهای همسایه باشد و متوجه شده باشند که وقتی می بینند که آبی از برجام، FATF و اینستکس گرم نشده و نمی شود، نجات کشور در مدیریت جهادی و مقاومت است.

8902—0914

* با توجه به حادثه دلخراش حمله تروریستی در کشور نیوزیلند و شهادت 50 نفر از نمازگزاران، لازم است حوزه های علمیه و جریانات فرهنگی و تقریبی فعال در عرصه بین الملل فعالیت خود را معطوف به بازخوانی قرائت وحدت در بین مسلمین و تبلیغ اسلام گرایی نمایند. این کار آثار چند سال جولان دهی تکفیری ها یعنی روی دیگر نژادپرستان غربی در جهان اسلام را نیز تا حدی التیام می بخشد.

4662—0912

* در اخبار آمده بود تروریستی که در یکی از مساجد نیوزیلند دست به کشتار جمع زیادی از نمازگزاران زده قبل از این جنایت فجیع موضوع را به دفتر نخست وزیر این کشور مستعمره انگلیس گفته بود. با این حال برای جلوگیری از این جنایت کاری انجام نشده است.

3107—0902

* درود و سلام به تمامی بچه های هوافضای سپاه که با نگاه به درون و با اتکای به نیروی ایمان و ما می توانیم با تولید و به پرواز درآوردن 50 فروند پهپادهای بمب افکن از چندین پایگاه و طی کردن مسافت هزار کیلومتری با فرماندهی واحد بر فراز خلیج همیشه فارس و با بمباران دقیق اهداف از پیش تعیین شده هم قدرت نظامی را به رخ شیطان بزرگ و صهیونیست ها و وهابی ها کشیدند و هم پیام به مدیران داخلی دادند که استقلال و آزادی با نگاه به درون و ما می توانیم محقق خواهد شد و آبی از بیرون گرم نخواهد شد!

قاسمی- بناب

* روسیه هم از برجام عبرت گرفت و گفت؛ نمی گذاریم پیمان استارت به سرنوشت برجام دچار شود! ولی برخی همچنان بر سر این قبر بدون مرده برجام سینه می زنند و تمام تلاششان حفظ این جنازه متعفن به هر قیمتی است!

0626—0913

* دولت به مرغ فروشان اعلام می کند گوشت گرم مرغ را کیلویی ده هزار و پانصد تومان بفروشند ولی خودش مرغ یخی را با همین قیمت در بازار عرضه می کند! آیا این کار بی برنامگی و بی صداقتی تلقی نخواهد شد؟

2274—0921

* انتصاب مردی عدالت محور و ظلم ستیز همچون آیت الله رئیسی به عنوان قاضی القضات بارقه امیدی در دل ستم دیدگان و خاری در چشم ظالمان خواهد بود. ان شاءالله.

9510—0913

* می خواستم بنویسید این گفته مسئولان که شیرینی گران نخواهد شد صحت ندارد چرا که با دو برابر شدن قیمت شکر شیرینی هم 30 تا 40 درصد افزایش قیمت پیدا کرده است.

گودرزی

* از یک طرف آقای احمدی نژاد و از سوی دیگر آقای یونسی وزیر اطلاعات دولت اصلاحات مصاحبه کرده و گفته اند در اسلام دشمن نداریم و همه با هم دوست و رفیق هستند! در حالی که خداوند به پیامبرش در قرآن می گوید ما برای تو از جن و انس دشمن قرار داده ایم. آقایان اگر هم می خواهند شعری بگویند شعری بگویند که در قافیه اش گیر نیفتند. البته بعضی ها، مدت هاست سعی دارند بی قاعده و حساب و کتاب سخن بگویند!

بیگ زاده

* دولتمردان طوری می گویند در برابر فشار و گرانی تحریم ایستاده ایم که گویا هیچ فاصله ای از ملت ندارند حقوقشان مثل مردم است. محل زندگی آنها در کنار مردم جنوب شهر است و کسی از دولتمردان حقوق نجومی نمی گیرد و...! چرا صدای افرادی را که کمتر از یک میلیون حقوق دارند نمی شنوند؟

9590—0914

* چرا سخنرانی های امام راحل(ره) از صدا و سیما به طور کامل پخش نمی شود؟

خلجی- اراک

* مردم منتظر محاکمه و مجازات کسانی هستند که ارز 4200 تومانی گرفتند و گوشی تلفن همراه وارد کرده ولی آزاد فروختند چرا خبری نشد؟

1347—0992

* خانه های خالی و قیمت بالای اجاره خانه ها نشان می دهد که دلالان در بازار مسکن همچنان فعالند که باید همانند دلالان بازار سکه و ارز با آنان برخورد جدی شود و هرچه زودتر قانون مالیات از خانه های خالی اجرا شود.

1674—021

* آن گروه از مردم که بین یک تا دو میلیون تومان حقوق می گیرند چطور توان خرید میوه 7000 تومانی، پیاز 6000 تومانی، گوشت بالای صدهزار تومانی، مرغ 15-16 هزار تومانی و... را دارند؟! آیا مسئولان دولتی می دانند؟!

1648—0915

* قیمت تمام کالاها سه تا چهار برابر شده ولی دولت برای افزایش 20 درصدی حقوق کارمندان هم عزا گرفته و مرتب دبه می کند!

1648—0915

پاسخ روابط عمومی شهرداری منطقه 22 تهران

در پاسخ به مطلب انتقادی شهروند محترم در شماره 22142 صفحه 2 به تاریخ 1397/12/16 آن روزنامه مبنی بر «چاله های خیابان هوانیروز به طرف میدان المپیک» به آگاهی می رساند: خرابی آسفالت در بلوار هوانیروز از سوی سازمان آب جهت عملیات عمرانی توسعه شبکه آبرسانی با کسب مجوزهای لازمه صورت گرفته و به اتمام نیز رسیده است که عملیات مرمت و اصلاح مسیر حفاری طی طرح فوریتی و جهادی از سوی اکیپ اجرایی ناحیه 2 شهرداری منطقه 22 در حال اجرا می باشد، همچنین لکه گیری جزئی و هندسی کل معبر هوانیروز به صورت مستمر و روزانه به ویژه در طرح استقبال از نوروز در حال رسیدگی می باشد. شایان ذکر است با پیگیری های صورت گرفته تراش و روکش کلی این معبر در دستور کار سال آینده شهرداری منطقه قرار دارد.»