آرشیو سه‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۹۴۶۱
ورزش
۱۱

گوناگون

معرفی مدیرعامل پرسپولیس

با اعلام باشگاه پرسپولیس ایرج عرب و جعفر کاشانی به ترتیب به سمت مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره این باشگاه منصوب شدند.بر اساس تصمیم مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس، ایرج عرب، جعفر کاشانی، علی رغبتی، مهرداد هاشمی و مهدی محمد نبی به عنوان اعضای هیئت مدیره این باشگاه انتخاب و معرفی شدند.

ستاره فوتبال، رکورددار شد

ستاره آرژانتینی بارسلونا به رکورددار برد در تاریخ این باشگاه تبدیل شد. با بردی که بارسلونا مقابل سلتاویگو به دست آورد، تعداد بردهای لیونل مسی در این تیم به 477 رسید و او موفق شد در کنار ژاوی، رکورددار برد در تاریخ کاتالان ها شود.

طارق به تیم ملی پیوست

لژیونرهای تیم ملی عراق برای حضور در مسابقات دوستانه 3 جانبه به بصره رسیدند.همام طارق، هافبک استقلال هم در میان لژیونرهای حاضر در بصره بود.

خدایی هم وارد گود شد

مجید خدایی به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون کشتی ثبت نام کرد که پیش ازاین خادم، دبیر وحیدری هم به عنوان مدعیان گوش شکسته، ثبت نام کرده بودند.

خانه نشینی گلزن بارسا

لوئیس سوارز مهاجم تیم بارسلونا به دلیل مصدومیت از ناحیه قوزک پا در جریان پیروزی 4 بر یک آبی اناری ها مقابل رئال بتیس، 15 روز از میادین دور خواهد بود.

اعتراف تلخ مربی چلسی

سرمربی چلسی از عملکرد بازیکنانش در بازی برابر اورتون انتقاد کرد و اعتراف تلخی درباره کسب سهمیه تیمش داشت. ساری گفت: متاسفانه بسیار بد و دور از انتظار ظاهر شدیم. با این وضعیت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا خیلی خیلی سخت شده و شاید هم غیر ممکن باشد البته ما تلاش خودمان را می کنیم و تا هفته پایانی برای کسب برد به میدان خواهیم رفت .

بهتاج از تراکتورسازی رفت

ایوب بهتاج مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از سمت خود در این باشگاه استعفا کرد.تا تعیین مدیرعامل جدید عباس الیاسی، رئیس هیئت مدیره باشگاه امورات مربوط به تراکتورسازی را عهده دار خواهد بود.

وعده به امیدهای فوتبال

با پیگیری های وزیر ورزش، دیدار های تیم فوتبال امید کشورمان در مرحله اول مقدماتی المپیک در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. مسعود سلطانی فر دیروز درمحل تمرین تیم امید حضور یافت.همچنین مسعود سلطانی فر به ملی پوشان امید وعده داد در صورتی که شاگردان کرانچار به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کنند پاداش جداگانه ای به آنها پرداخت خواهد شد.