آرشیو سه‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۲۲۱۵۲
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

*تیم ملی وزنه برداری خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 2019 آماده می کند. با توجه به در پیش بودن آغاز سال 98، اردوی وزنه برداران امروز به پایان می رسد و ادامه اردوی تیم ملی از چهارم فروردین دوباره از سر گرفته می شود. اسامی نفرات اعزامی به قهرمانی آسیا به شرح زیر است:*89 کیلوگرم: مسعود چترایی و علی میری*96 کیلوگرم: کیانشو رستمی و سید ایوب موسوی*102 کیلوگرم: امیر حقوقی و رضا بیرالوند*109 کیلوگرم: کیا قدمی و علی هاشمی*109+ کیلوگرم: سعید علی حسینی و علی داودی.محسن دادرس و میرمصطفی جوادی نفرات رزرو هستند.مسابقات قهرمانی آسیا که گزینشی المپیک 2020 هست، از 29 فروردین تا 8 اردیبهشت در چین برگزار می شود.

*مهلت 10 روزه ثبت نام کاندیداها برای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی امروز به پایان می رسد و طبق اعلام وزارت ورزش قرار است انتخابات این فدراسیون در فصل بهار سال آینده برگزار شود.مجید خدایی قهرمان سابق کشتی و محمدرضا صالحی استاندار سابق خراسان شمالی از نفرات مطرحی هستند که دیروز با حضور در فدراسیون کشتی برای انتخابات ثبت نام کردند.پیش از این نیز چهره های مطرحی همچون امیر رضا خادم، علیرضا حیدری و علیرضا دبیر از عنوان داران کشتی جهان و المپیک نیز در انتخابات فدراسیون کشتی ثبت نام کرده اند. تا دیروز 16 نفر برای انتخابات ریاست فدراسیون کشتی ثبت نام کرده بودند.

*ترکیب تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر کشورمان برای حضور در جام جهانی مجارستان اعلام شد. مسابقات جام جهانی شمشیربازی مجارستان از دوم فروردین ماه در شهر بوداپست آغاز می شود و ایران هم که عنوان نایب قهرمانی جهان را یدک می کشد با 5 شمشیرباز در این رقابت ها حاضر می شود.براین اساس مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهر ارسباران 5 شمشیرباز کشورمان خواهند بود.تیم ملی سابر کشورمان هفته گذشته در جام جهانی پادوا ایتالیا به مقام نایب قهرمانی دست یافت.