آرشیو سه‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۲۲۱۵۲
حوادث
۱۰

رئیس پلیس آگاهی البرز خبر داد: بازداشت سه گروگان گیر در کمتر از شش ساعت

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری سه گروگان گیر در کمتر از شش ساعت در کرج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی، بلافاصله کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی برای بررسی موضوع به کلانتری اعزام شدند که خانمی به ماموران مراجعه و اعلام کرد پدرش که 63سال سن دارد به همراه فرد دیگری با یک دستگاه خودرو تاکسی برای انجام کار از تهران به کرج آمدند که چند نفر جلوی خودروی آنها را گرفته و پدرش را ربوده اند.

وی افزود: در ادامه تحقیقات از راننده خودرو تاکسی، محرز شد که فرد ربوده شده در ساعت یک بعد از ظهر روز حادثه از مسیر رجایی شهر کرج به سمت حصارک بالا در حرکت بوده و قصد رفتن به آزادراه قزوین را داشتند که سرنشینان دو دستگاه خودرو سمند و پراید جلو راه آنها را مسدود کرده و با تهدید سلاح سرد نامبرده را از خودرو پیاده و از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی بیان کرد: یکی از آدم رباها با تلفن همراه دختر فرد ربوده شده تماس گرفته و از وی خواست تا در قبال رهایی پدرش مبلغ شش میلیارد ریال پول به آنها بدهد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: بلافاصله اقدامات اطلاعاتی گسترده ای برای آزادی گروگان و شناسایی آدم رباها آغاز شد تا اینکه طی آخرین تماس یکی از آدم رباها با دختر خانواده برای انتقال مبلغ درخواستی در محدوده یکی از میدان های شهر کرج، منطقه تحت نظر قرار گرفت و متهم پس از شناسایی از سوی راننده تاکسی قبل از حضور در سر قرار دستگیر و در بازرسی از وی یک قبضه قمه کشف شد.

سرهنگ نادربیگی افزود: متهم دستگیر شده با توجه به دلایل و مدارک موجود لب به اعتراف گشوده و اعلام کرد که از طرف شخصی، مامور به انجام آدم ربایی با همدستی یک نفر دیگر شده است و فرد ربوده شده در حال حاضر در داخل ویلایی در یکی از روستاهای شهرستان کوهسار ساوجبلاغ است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: ماموران بلافاصله به روستای مذکور اعزام و پس از تحت نظر قرار دادن محل اختفای گروگان، هنگامی که متهمان قصد جابه جایی فرد ربوده شده را داشتند طی عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر و گروگان در کمتر از شش ساعت در سلامت کامل رها شد.