آرشیو دو‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۸، شماره ۷۰۳۵
ایران زمین
۲۰

دو خط خبر

«رحمدل بامری»، فرماندارچابهارگفت: 4 رودخانه شهر و حاشیه این شهرستان برای کاهش تلفات سیلاب لایروبی و افراد غیرمجاز ساکن در بستر و حریم رودخانه نیز جابه جا شدند.

«کیامرث حاجی زاده»، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: تمامی مدارس مناطق سیل زده خوزستان از ابتدای هفته آینده دایر است.

«مجید سعیدی»، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان اظهار داشت: 5روستای این استان در مناطق فاریاب و ارزوئیه به دلیل شدت بارش ها و احتمال وقوع سیلاب تخلیه شد.

«حسین قریب»، سرپرست فرمانداری سرخس گفت: تداوم بارش شدید باران که از 24 فروردین ماه 15 شهرستان خراسان رضوی را فرا گرفت باعث وقوع سیلاب در شمال این استان شد و به تعدادی از منازل شهری و روستایی در شهرستان های درگز و سرخس آسیب وارد کرد.

«فیروز باقرزاده»، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: سیل فروردین ماه امسال یک هزار و 622 میلیارد ریال به زیرساخت ها ومحصولات کشاورزی ودامی استان خسارت زد.

«پیمان الماسی»، معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: میزان تولید در واحدهای صنعتی استان در سال 97 نسبت به مدت مشابه در سال ماقبل آن 25 درصد افزایش یافته است.

سید موسی خادمی، استاندار لرستان گفت: با پیگیری های انجام شده با وزارت راه و شهرسازی عوارض آزاد راه خرم آباد - پل زال برای خودروهای شماره پلدختر و همچنین خودروهای امدادرسان رایگان شد.

به گفته «شاپور رجایی»، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان بوشهر در سال آبی جاری 833 میلیون مترمکعب روان آب از استان های بالادست در این استان جاری شده است.