آرشیو دو‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۸، شماره ۹۴۷۰
صفحه آخر
۱۲

شهردار هشتگرد در اجرای برنامه های فرهنگی مصمم و استوار ایستاده است

حجت الاسلام والمسلمین مختاری در جشن اعیاد شعبانیه و مراسم تجلیل از جانبازان و خانواده شهدا که با حضور شهردار ، رئیس و اعضای شورای شهر که در سالن شهید باکری برگزار گردید از تلاش شهردار هشتگرد در اجرای برنامه های فرهنگی تقدیر کرد .

دکتر امیر بهمنی، شهردار هشتگرد در ابتدای این جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خیر مقدم به حاضرین ، پیشرفت امروز ایران اسلامی را حاصل فداکاری هایی دانست که در راه انقلاب و دفاع از ایران اسلامی صورت گرفته است.

بهمنی افزود : جوانان این مرزو بوم با ایثار جان خود ، صلابت و اقتدار امروز را برای ما به ارمغان آوردند و وظیفه ماست تا ضمن قدردانی از این عزیزان ، پیرو راه مقدسشان باشیم .

علی شجری پور، رئیس شورای اسلامی شهر نیز ضمن تبریک اعیاد پیش رو و عید بزرگ نیمه شعبان بر لزوم گرامیداشت این ایام اشاره نمود و گفت : اعیاد نیمه شعبان از بزرگترین اعیاد مسلمین است و می بایست در این اعیاد که به نام های روز جانباز ، روز پاسدار و... نامگذاری شده اند ضمن سرکشی به خانواده معظم شهدا در پاسداشت آن بکوشیم .

شجری پور با اشاره به اقدام رئیس جمهور آمریکا بر علیه سپاه پاسداران ، آن را کاری بیهوده خواند و گفت : امروز همه ایران اسلامی سپاهی هستند و همانگونه که شاهد بودیم ملت انزجار خود را از این اقدام آمریکا نشان داده و با افتخار از سپاه پاسداران ، این نهاد مقدس حمایت نموده اند .

حجت الاسلام والمسلمین مختاری از تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر در اجرای برنامه های مختلف فرهنگی تقدیر نمود و از اصرار شهردار هشتگرد بر موضوعات فرهنگی تجلیل نمود .

امام جمعه ساوجبلاغ دقایقی در خصوص مقدمات ظهور و وظیفه ما در راستای زمینه سازی ظهور سخنرانی نمود .

مختاری زمینه سازی برای ظهور را نه مختص شیعیان بلکه تلاشی سراسری در همه ادیان دانست که حاصل همه این تلاش ها مساعد نمودن شرایط برای ظهور امام زمان(عج) خواهد بود .

در پایان مراسم با اهدا لوح از جانبازان و فرزندان شهدای شاغل در شهرداری و شورای اسلامی شهر تقدیر گردید.