آرشیو دو‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۸، شماره ۹۴۷۰
سیاسی
۲

با حکم طهرانچی: مجتبی توانگر، سرپرست مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد شد

محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، طی حکمی مجتبی توانگر را به سرپرستی مرکز رسانه و نشر علمی این دانشگاه منصوب کرد.

در متن حکم طهرانچی برای سرپرست جدید مرکز رسانه و نشر علمی این دانشگاه آمده است:

برادر گرامی جناب آقای مجتبی توانگر

با اهدای سلام و تحیات

با توجه به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه» منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می رود با بهره گیری از کلیه امکانات مادی و معنوی و سرمایه های انسانی دانشگاه، در ایجاد بزرگ ترین مرکز نشر علمی منطقه ای متناسب با شان دانشگاه آزاد اسلامی، بسترسازی برای ایجاد پایگاه استنادی علمی دانشگاه، تدوین و پیشنهاد سند نشر علمی دانشگاه و برنامه ریزی در راستای تحقق آن، ظرفیت سازی در جهت کسب جایگاه برتر در انتشار کتب علمی و درسی با همکاری معاونت های موضوعی و ایجاد بستر لازم به منظور هم افزایی مجلات علمی و پژوهشی دانشگاه بکوشید.

امید است در انجام مسئولیت های محوله با رعایت تقوای الهی، تمامی توان و کوشش خود را در راستای اجرای سیاست های کلان، مصالح، شئونات و پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی به کار گیرید.»

پیش از این، صالح اسکندری عهده دار این مسئولیت بود که از سمت خود استعفا داد.گفتنی است، مجتبی توانگر دانش آموخته رشته اقتصاد، پژوهشگر ارشد مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و از مسئولان سابق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی است. وی پیش از این مدیرکل نظارت و پژوهش دفتر نظارت هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی بود.

توانگر به عنوان چهره رسانه ای دارای سوابقی از جمله عضو شورای سیاست گذاری و تحریریه رسانه هایی همچون روزنامه رسالت، فرهیختگان، خبرگزاری فارس، خبرگزاری آنا، روزنامه های جام جم، همشهری، باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز) و... بوده است.