آرشیو دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۸، شماره ۵۳۵۹
حوادث
۱۹

ناپدید شدن باران در مسیر مدرسه

پلیس تحقیقات گسترده ای را برای پیدا کردن دختر هشت ساله اهل شازند آغاز کرده است. باران صبح شنبه در مسیر خانه به مدرسه به طرز مرموزی ناپدید شد.

به گزارش خبرنگار جام جم، ساعت 8 صبح شنبه باران، با پوشیدن لباس صورتی رنگ فرم مدرسه از مادر خداحافظی کرد و راهی مدرسه شد. ظهر در حالی که مادر باران منتظر بازگشت او بود، یکی از همکلاسی هایش به مقابل خانه شان آمد و گفت: خانم معلم گفته تکالیف امروز را به باران بگویم.

مادر از شنیدن این جمله تعجب کرد. سراسیمه راهی مدرسه شد و بعد از صحبت با آنها متوجه شد، باران به مدرسه نرفته است. با ناپدید شدن باران، خانواده اش خیابان ها و مراکز درمانی شهرک مهاجران شازند را به دنبال او گشتند اما هیچ اثری از دختر بچه نبود. آنها که از یافتن دخترک ناامید شده بودند، در تماس با پلیس برای یافتن باران درخواست کمک کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند در این باره به جام جم گفت: حدود ساعت 13 و 40 دقیقه شنبه، شخصی در تماس با مرکز فوریت های پلیس 110 گزارش گم شدن این دختر بچه را اعلام کرد و بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ محمد عقیل سلگی افزود: در تحقیقات انجام شده، والدین دختر بچه اظهار کردند که فرزندشان صبح روز شنبه برای رفتن به مدرسه از خانه خارج شده و بعد از پایان مدرسه و با مراجعه دوستانش متوجه می شوند که او از صبح به مدرسه نرفته است

فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: مشخصات دختر بچه که با لباس فرم صورتی رنگ مدرسه، مقنعه و سویشرت سفید رنگ از خانه خارج شده، به تمامی تیم های گشت انتظامی اطلاع رسانی شده است و تحقیقات برای یافتن او ادامه دارد.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست در صورت داشتن هر گونه خبری از این دختر بچه، موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های 110 اطلاع دهند.

یکی از بستگان این دختر بچه هم به جام جم گفت: مدرسه باران تا خانه شان حدود 50 متر فاصله دارد . او بیشتر روزها همراه مادرش به مدرسه می رفت، اما روز شنبه به تنهایی راهی مدرسه شد .

وی افزود: پلیس تحقیقات در این باره را آغاز کرده، اما کسی باران را ندیده بود. دوربین های مداربسته هم بررسی شده است. در این مدت کسی با خانواده باران تماس نگرفته و به نظر می رسد انگیزه اخاذی نبوده است.