آرشیو دو‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۸، شماره ۵۳۵۹
حوادث
۱۹

آن سوی مرز

پرنده بزرگ صاحب خود را کشت

یک مرد 75 ساله فلوریدایی توسط پرنده بزرگی که متعلق به خود او بود، کشته شد.

به گزارش ایسنا، اداره پلیس شهرستان «آلاچوا»ی فلوریدا اعلام کرده روز جمعه با اعزام ماموران پلیس به محل حادثه واقع در جنوب شهر «آلاچوا» در شمال فلوریدا، آنها با این مرد که به شدت توسط کاسوآری (پرنده مهاجم یا شترمرغ کلاه خوددار) خود زخمی شده بود، مواجه شدند. این مرد 75 ساله بلافاصله به بیمارستان منتقل شد اما به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت. تحقیقات نشان می دهد این مرد در نزدیکی «کاسوآری» خود بوده که زمین می خورد و پس از آن مورد حمله این پرنده بزرگ قرار می گیرد.

گردباد قاتل در تگزاس

وقوع گردباد و رعد و برق در شهر فرانکلین واقع در ایالت تگزاس آمریکا دو کشته و حداقل هفت مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش یورونیوز، وزش گردباد ضمن واژگون کردن خودروهای در حال تردد، شبکه برق شهر فرانکلین را تخریب کرد تا این شهر 1500 نفری در خاموشی فرو رود. در پی افزایش سرعت وزش گردباد به 113 کیلومتر بر ساعت، تلویزیون محلی شهر فرانکلین از مردم خواست به جای تلاش برای رسیدن به منازلشان به کلیساهای نزدیک خود پناه ببرند.

​​​​​تیراندازی مرگبار در باشگاه شبانه

در پی وقوع تیراندازی در یک باشگاه شبانه در شهر ملبورن، یک نفر جان خود را از دست داده و سه نفر دیگر مجروح شدند.

به گزارش میزان، این تیراندازی بامداد روز یکشنبه به وقت محلی در منطقه پراهران در جنوب شرقی ملبورن روی داده است.

براساس گزارش پلیس در پی این تیراندازی چهار نفر مجروح شده اند که جراحات دو نفر از آنها سطحی بوده اما دو نفر دیگر به بیمارستان منتقل شدند که یکی از مجروحان این تیراندازی به دلیل شدت جراحات در بیمارستان جان خود را از دست داد.