آرشیو سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸، شماره ۴۵۸۴
ورزش
۱۸

جهان ورزش

انتقاد سولسشایر از زمان بندی تیمش

تسنیم : سرمربی منچستریونایتد نمی تواند شیوه زمان بندی بازی های لیگ قهرمانان اروپا را درک کند. سولسشایر گفت: «من درک نمی کنم چرا برنامه ریزی لیگ قهرمانان این گونه است. یکی باید توضیح دهد چرا تیم های دیگر یک روز بیشتر فرصت استراحت دارند (پورتو، لیورپول، منچسترسیتی و تاتنهام). ما سعی کردیم در گوگل دلیل این موضوع را پیدا کنیم. یوفا قطعا باید این وضعیت را تغییر دهد. چرا تیمی که چهارشنبه بازی رفتش را در لیگ قهرمانان انجام می دهد، بازی برگشتش را باید سه شنبه انجام دهد؟»

توضیح صلاح در مورد شادی گل جدیدش

ورزش سه : محمد صلاح، ستاره لیورپول، پس از پیروزی 2برصفر تیمش مقابل چلسی، در مورد شادی گل جالبش صحبت کرد. او گفت: «من اکنون بهترین گلزن لیگ در کنار سرخیو آگوئرو هستم. نوع خوشحالی بعد از گلم دلیل دارد. من یوگا کار می کنم و درآن لحظه این حرکت که جزئی از این ورزش است به ذهنم آمد.»

امباپه: به یکباره آماتور شدیم

ایسنا : پاری سن ژرمن صدرنشین لیگ فرانسه سنگین ترین شکست خود دراین لیگ را متحمل شد. تیم پاریسی که میهمان لیل بود با نتیجه دور از انتظار 5 بریک تن به شکست داد. کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن گفت: «در نیمه نخست کنترل بازی را در دست داشتیم. ما تیم قهرمان هستیم اما احتمال شکست در هر دیداری وجود دارد اما شکست با این نتیجه اصلا قابل قبول نیست. باید با شخصیت قوی تر و بزرگ تری بازی می کردیم. به یکباره به یک تیم آماتور تبدیل شدیم. نباید بار دیگر این گونه تن به شکست داد.»

اتوئو سفیر جام جهانی 2022 شد

فارس : نشریه الرایه قطر خبر داد که ساموئل اتوئو، ستاره کامرونی سابق بارسلونا و کنونی تیم قطر به عنوان سفیر جام جهانی 2022 قطر انتخاب شد. قطری ها با برگزیدن ستاره های دنیای فوتبال به عنوان سفیران خود در تلاش به منظور تبلیغ بیشتر برای میزبانی جام جهانی 2022 هستند.