آرشیو سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸، شماره ۷۰۳۶
فناوری
۱۷
نرم افزار آنلاین

کنترل فناورانه مصرف اینترنت

علیرضا احمدی

شاید برای شما هم پیش آمده است که از تمام شدن ناگهانی بسته اینترنتی یا اینترنت وای فای خانه خود بسیار متعجب شده و به دنبال راهکاری برای بررسی علت این موضوع بوده اید.

اگر به هر دلیلی هنوز نتوانسته اید پاسخ سوال های خود را پیدا کنید بهتر است سراغ نرم افزارهایی ویژه بروید. هرچند تا به حال نرم افزارهای متعددی برای مدیریت مصرف اینترنت به بازار ارائه شده است ولی شاید بتوان SoftPerfect NetWorx را کامل ترین نمونه دانست. با کمک این نرم افزار، پاسخ بسیاری از سوال هایتان را پیدا خواهید کرد چرا که می توانید میزان مصرف خود را به تفکیک، هم به صورت گرافیکی و در قالب نمودارها و فایل های Excel، MS Word و HTMLو هم به صورت عددی ببینید و دریابید که در هر ساعت و برای هر شبکه اجتماعی چه مقدار از اینترنت خود را مصرف کرده اید. اگر این نرم افزار را در اختیار داشته باشید،همچنین می توانید میزان آپلود و دانلود را محدود کنید تا اینترنت شما بسرعت تمام نشود. این نرم افزار به شما امکان شناسایی مشکلات احتمالی شبکه و مطلع شدن از فعالیت های مشکوک شبکه را نیز می دهد تا با کمترین مشکل مواجه شوید. از این نرم افزار می توانید برای جمع آوری داده های پهنای باند و اندازه گیری سرعت اینترنت یا اتصال های دیگر به شبکه اینترنت نیز استفاده کنید. همچنین با کمک این نرم افزار می توانید به گونه ای برنامه ریزی کنید که دستگاهتان فقط به خواست شما به اینترنت وصل شود.

به هرحال اگر شما هم برای مدیریت مصرف اینترنت خود به دنبال راهکار هستید بهتر است این نرم افزار را که با اکثر سیستم های عامل بخصوص ویندوز 8 سازگار است از وب سایت P30world.com به طور رایگان بارگذاری کنید.