آرشیو سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸، شماره ۷۰۳۶
رسانه
۱۵

از سیاهچاله تا سرقت 10 میلیون یورویی

هشتگ که با علامت # شناخته می شود نخستین بار توسط توئیتر معرفی شد و این روزها در شبکه های اجتماعی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد تا کاربران با این برچسب مجازی بتوانند مطالب خود را به صورت گسترده در اختیار مخاطب جهانی قرار دهند. در این مطلب محبوب ترین و پرمخاطب ترین هشتگ های یک هفته گذشته آورده شده است.

#AlbaniaAirport

یک گروه تبهکاری در فرودگاه تیرانا در آلبانی حدود 10 میلیون یورو پول نقد را ازهواپیمای متعلق به خطوط هوایی اتریش سرقت کرد و پس از آنکه مدیر این گروه تیر خورد، خبر آن مورد توجه کاربران جهانی قرار گرفت تا این هشتگ ترند شود.

#BlackHoleImage

ستاره شناسان برای نخستین بار در تاریخ موفق شدند از یک سیاهچاله که قطر آن حدود 40 میلیارد کیلومتر محاسبه می شود عکس بگیرند و انتشار این عکس طی هفته گذشته عکس العمل کاربران را به دنبال داشت.

#WTOHeadwinds

سازمان تجارت جهانی در تازه ترین گزارش خود در مورد کاهش سرعت رشد تجارت جهان در سال 2019 میلادی هشدار داد و میانگین رشد تجارت دنیا طی سال جاری میلادی 3.7 درصد برآورد شد که این اتفاق بسیار نگران کننده بود.

#43mfossil

باستان شناسان فسیل به جا مانده از یک پستاندار دریایی را در پرو کشف کردند که حدود 43 میلیون سال قدمت دارد و از آن به عنوان نهنگ چهارپای پنجه اردکی یاد می کنند و احتمال می رود که این حیوان در خشکی هم راه رفته است.

#WingLands

شرکت گوگل به کمک یکی از زیرمجموعه های خود برای نخستین بار یک بسته خریداری شده در استرالیا را به کمک پهپاد تحویل داد تا بزرگترین تحول در این زمینه صورت گیرد و کاربران اجتماعی عکس العمل خود را با این هشتگ نمایان کنند.