آرشیو چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸، شماره ۵۳۶۱
ورزش
۴
نشست خبری

شفر: رحمتی جنتلمن تیم ماست

وینفرد شفر، سرمربی استقلال در کنفرانس خبری بازی با ماشین سازی حرف های جالبی زد: من فرشید باقری را تعلیق و جریمه کردم و دلیل این موضوع رفتارهای او در جریان مسابقه و بعد از دربی بود. اما معتقدم او باید جریمه شود نه حذف. اگر بازیکنی را کنار بگذاریم، تیم ضعیف می شود. بعد از پایان فصل می توانیم درباره باقری تصمیم بگیریم.

در ماه فوریه به مدیرعامل گفتم بازیکنانی مانند اللهیار باید در تیم بمانند زیرا او الماس تیم است. انتقال او می تواند یک میلیون دلار قیمت داشته باشد و در چند سال آینده پنج میلیون دلار.

رحمتی در گذشته برای ما مهم بود و در آینده هم مهم خواهد بود. او به تیم کمک کرده و همیشه برای تیم کار کرده و هیچ گاه علیه تیم کار نکرده است. این مطالب علیه او در رسانه ها منصفانه نیست. او یک جنتلمن در تیم ماست.

ماشین سازی تیم خوبی است. باید ببینم کدام بازیکنان آماده هستند و به درد این بازی می خورند. البته بازی بعدی ما برابر الهلال هم مهم است و باید به آن بازی نیز فکر کنیم. بازیکنان باید ذهنی و فیزیکی آماده باشند. شاید روزبه و طارق بتوانند برگردند و باید با دکتر تیم صحبت کنیم. از هواداران می خواهم لطفا به ورزشگاه بیایند و به ما کمک کنند. همه بازیکنان ما استقلال را دوست دارند و همه رختکن ما آبی هستند.