آرشیو چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸، شماره ۵۳۶۱
ورزش
۱۷
حاشیه آبی

جزئیاتی از جلسه هیات مدیره

شفر باید بیاید!

جلسه هیات مدیره استقلال برگزار شد و درباره مسائل مهم باشگاه بحث و تبادل نظر شد. اعضا ابتدا به این جمع بندی رسیدند که باید قرارداد بازیکنان تمدید شود. در پایان فصل 10 بازیکن این تیم آزاد خواهند شد و باشگاه در تلاش است تا آنها را که شفر می خواهد، حفظ کند. اصلی ترین دغدغه استقلالی ‍ ها هم تمدید قرارداد آیاندا پاتوسی بازیکن آفریقایی است که در فصل جاری بهترین بازیکن تیمش بوده است. در جلسه اعضا تاکید کردند پول رضایت نامه پاتوسی تامین شده و مشکلی برای تمدید قرارداد یکساله او وجود ندارد. همچنین درباره گونکالوس، دیگر مهاجم استقلال هم بحث شد و اعضا تاکید کردند او هم یک سال دیگر در کنار تیم خواهد ماند.

بحث دیگری که در جلسه هیات مدیره مطرح شد مبارزه با بازیکن سالاری بود. با توجه به این که فرشید باقری در جلسه بازیکنان و مدیرعامل به فتحی پریده و گفته بود بهتر است به دیدار آنها نیاید چون بیشتر روحیه شان را خراب می کند، اعضا تاکید داشتند باید این رفتارها در استقلال ریشه کن شود. با تصمیم فتحی و هیات مدیره قرار شد فرشید باقری همچنان به دور از تمرینات و تیم باشد. فتحی مدیرعامل استقلال هم با تایید این خبر می گوید: «باقری همچنان محروم است. آقای شفر یک نامه رسمی برای محرومیت ایشان نوشته و نامه دیگری نوشته نشده است. هر باشگاهی قوانین خود را دارد و من درباره دیگر باشگاه ها صحبت نمی کنم. ما نسبت به حرکت ایشان واکنش نشان دادیم و تصمیم خاص دیگری گرفته نشده است.»

همچنین در پایان جلسه مقرر شد در جلسه بعدی وینفرد شفر سرمربی استقلال حضور داشته باشد. او قرار است به جمع اعضای هیات مدیره برود و درباره شرایط تیم و همین طور استقلال فصل بعد توضیحاتی دهد. همچنین تصمیم هیات مدیره این بود که یک کمیته با حضور خطیر معاون ورزشی، مباشری معاون اجرایی و دکتر نوروزی معاون پزشکی باشگاه تشکیل شود تا کار نقل و انتقالات را به عهده بگیرند.