آرشیو پنجشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۸، شماره ۹۴۷۳
ورزش
۱۱

اخبار

یاوری: در ایران مربیان خوبی داریم

مربی پیشین تیم های ملی وامید ایران گفت: تیم امید مقابل دو تیم گروه که بیشتر شبیه کیسه بوکس بودند نتایج آنچنانی کسب نکرد وبه همین دلیل باید به دنبال تغییر و تحولات در این تیم باشیم.محمود یاوری اظهار داشت: اینکه بگوییم کرانچار موفق شده تیم امید را از مرحله اول مقدماتی المپیک به مرحله دوم برساند و برای همین موفق بوده حرف درستی نیست. میزبان این مسابقات و با تیم های نه چندان مطرح هم گروه بودیم اما درتهران موفق نشدیم عراق را شکست دهیم و به عنوان تیم صدرنشین صعود کنیم.وی ادامه داد: به نظر من مربیان ایرانی چه برای تیم امید و چه برای تیم ملی می توانند انجام وظیفه کنند. قبلا هم ما این موارد را داشتیم . درایران مربیان خوبی داریم که می توانند در سطح آسیا خوب عمل کند. اگر در تیم های ملی از مربیان ایرانی استفاده شود و درکنار آنها یک مربی خارجی به عنوان مشاور حضور داشته باشد. بهتر خواهد بود. دراین صورت دیگر متحمل هزینه های سنگین نیز نمی شویم.

داورزنی: ورزش را مدیریت می کنیم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش با اشاره به محدودیت منابع در ورزش در سال جاری به تدبیر و همکاری برای عبور از شرایط سخت اقتصادی و مدیریت منابع تاکید کرد. داورزنی تصریح کرد: متاسفانه به دلیل مشکلاتی که دشمنان کشور به ما تحمیل کردند با محدودیت هایی مواجه هستیم به طوریکه 30 درصد از کمک های وزارت ورزش به فدراسیون ها کاهش خواهد یافت.وی افزود: قطعا جامعه ورزش می تواند این بحران را همچون بحران هایی که در چهل سال گذشته به کشور تحمیل شده سپری کند و قطعا با سربلندی از موانع اقتصادی با مدیریت بهتر منابع و تدبیر در اعزام ها و اردوها گذرخواهیم کرد.

دلیخت: آژاکس از هیچ تیمی نمی ترسد

کاپیتان تیم فوتبال آژاکس پس از پیروزی مقابل یوونتوس و حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا برای دیگر مدعیان این رقابت ها خط و نشان کشید. دلیخت گفت: این باور نکردنی است. ما خیلی خوشحالیم که توانستیم بازی را ببریم و به تیم مان افتخار می کنم.وی ادامه داد: ما می دانیم که تیم مان کیفیت بالایی دارد پس از هیچ حریفی نمی ترسیم. ما در حال حاضر واقعا تیم خوبی داریم، بنابراین دلیلی ندارد که از هیچ تیمی بترسیم.