آرشیو پنج‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۸، شماره ۲۲۱۶۴
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* مردم و شیعیان عراق خود قربانی حزب بعث عراق بودند و در جنگ 8 ساله این حزب کثیف علیه کشورمان، مردم عراق و همین فرماندهان و رزمندگان کنونی حشدالشعبی بودند که در کنار رزمندگان اسلام به دفاع از ایران برخاستند و شهید و مجروح هم دادند. امروز هم کمک های آنها برای سیل زدگان برهمین اساس است. هرچند این همیاری برخی بیماردلان را عصبانی کرده و به هذیان گویی انداخته است. ان شاءا... این همبستگی دو ملت تا ظهور دولت حضرت حجت(عج) ادامه خواهد داشت.

6406—0912

* اگر حشدالشعبی و دیگر برادران دینی مان از کشورهای همسایه وارد کشورمان شدند و درحال خدمت رسانی به سیل زدگان هستند نشانه این موضوع است که اگر نمک خوردند، نمکدان نشکستند و به یاری برادران شان شتافتند. ننگ برای کسانی است که در لباس ایرانی نمک این ملت را می خورند و نمکدان شان می شکنند، یعنی در خدمت جنجال آفرینی های آمریکا و اروپا علیه ایران هستند.

1237—-021

* هدف دشمن از تبلیغات علیه حضور نیروهای امدادرسان عراقی در ایران، ایجاد شکاف میان دوملت و کم رنگ کردن حضور ده ها میلیونی دوملت در مراسم راهپیمایی حیات بخش اربعین است، دستگاه قضا باید با فتنه گران برخوردی فوری کند.

7472—-021

* اگر برای مدیریت سیل به وجودآمده در کشور سپاه، ارتش و نیروهای بسیج مردمی ورود پیدا نمی کردند معلوم نبود با این دولت اشرافی که گرفتارش شده ایم چه فاجعه ای به وجود می آمد.

1648—-0915

* اگر مدیران امثال جانباز عزیز حاج حسین یکتا بودند و هرکجایی که سیل، زلزله و طوفان و... بود مثل ایشان حضور می یافتند و دل از سفرهای خارجی می بریدند، کشور دچار مشکل نمی شد و اگر هم می شد سریع مسئولان و مردم وارد عمل می شدند و به مقابله با آن برمی خاستند و مشکل را حل می کردند.

وحیدی

* حوادثی که در این چندسال از سوی دشمنان علیه ایران رقم خورد، از جمله گستاخی اخیر آمریکا که سپاه پاسداران انقلاب ما را تروریست اعلام کرد. پیامد تفکری است که آمریکا را کدخدا و قدرت مطلق جهان می داند.

2892—0911

* واقعیت این است که تروریست خواندن سپاه پاسداران از سوی آمریکا نتیجه برجام است. هر روز که می گذرد آثار تخریبی برجام برای کشور بیشتر معلوم می شود. دلسوزان نظام هم اندیشی کرده به طریقی جلوی خسارت های برجام بدفرجام را بگیرند.

کریمی

* آقای عباس عبدی گفته اصلاح طلبانی که اخیرا از سپاه حمایت کردند موقتی است! باید گفت پاسداران نیازی به حمایت مدعیان اصلاح طلبی را نداشته و ندارند. دشمن روبه رو شرف دارد بردشمنانی که از پشت خنجر می زنند! خون مقدس همت ها، زین الدین، باکری ها، حججی ها، همدانی ها، تقوی ها، توسلی ها و... پشتیبان سپاه است.

2907—09‍12و5364—0912

آقای رئیس جمهور در کتاب خاطرات خود به جلسه درس حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرده که امام اجازه می دادند فرزندشان آقا مصطفی نظر مخالف خود را بیان کنند و آن را سازنده می دانستند پس چرا امروز ایشان دو کارشناس فرهنگی کشور و عضو شورای انقلاب فرهنگی را از شرکت در جلسه شورا ممنوع کرده اند. چه کسی بود که چند سال قبل شعار می داد به خدا باید پناه برد که زبان منتقدین بسته شود؟!

8886—0930

* عدم دعوت از دو عضو مهم شورای عالی انقلاب فرهنگی توسط رئیس جمهور برخلاف شعارهای تبلیغاتی دولت است. چون معنی این اقدام این است که رئیس این دولت هیچ انتقادی را نمی پذیرد.

3767—0919

* با اقدام دولت در عدم دعوت حضور آقایان رحیم پور ازغدی و ضرغامی به جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی یاد آن جمله معروف و شعاری دولت افتادم که می گفت دهان ها را نباید بست، قلم ها را نباید شکست البته در همان زمان هم این کیهان بود که هر هفته با شکایت های پی در پی دولت مواجه می شد.

4610—0902

* دولت در صورت برداشت پول از صندوق توسعه ملی برای سیل زدگان با حساب و کتاب و با نظارت دقیق هزینه نماید. نکند عده ای زالوصفت، دست درازی کنند و همچون نجومی بگیران بالا بکشند.

6858—0919

* پاسخ رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای به نامه درخواست آقای رئیس جمهور برای برداشت از صندوق ذخیره ارزی به بهانه کمک به سیل زدگان کشور بسیار هوشمندانه است. سوء مدیریت و بی تدبیری دولت نباید به قیمت دست بردن در ذخایر ارزی این مردم به هر بهانه ای تمام شود.

4108—0913

* این را به عنوان کسی که فاقد شغل و منبع درآمد و نیز دارای معلولیت جسمی است می گویم. شایسته است ملت همیشه حماسه ساز کشورمان در بهار طبیعت و معنویت شعبان که امر به صدقه زیاد و صلوات و استغفار شده، حماسه ای دیگر بیافریند و با واریز یارانه فروردین خود به حساب کمیته امداد و یا هلال احمر و یا بسیج بخشی از مشکلات سیل زدگان کشورمان را مرتفع سازند.

2431—0911

* روزنامه آرمان نوشته تا سال 2020 صبر کنید تا دموکراتها در آمریکا سرکار بیایند! برخی ها علی رغم خباثت و جنایت شیطان بزرگ چه دموکرات و چه جمهوری خواه طی یک صد سال گذشته بر ملت های جهان، هنوز در خوابند خداوند این غافل های جاهل و خواب زده را بیدار کند!

8902—0914 و 2842—0910

* عملکرد شورای شهر و شهردار پایتخت آن قدر ضعیف بوده است که اقدام به تغییر نام چند خیابان به نام افراد نابهنجار کرده اند تا جلب نظر کنند!

3885—021

* شورای شهر تهران به جای حل مشکلات شهری درصدد تغییر نام خیابان های پایتخت برآمده اند و نام اشخاصی همچون شجریان، سیمین بهبهانی و... که چندان کارنامه آبرومندی ندارند را بر خیابان های این شهر متعلق به شهدا و خوبان بگذارند.

1819—-021

* تا اصلاح طلبان بی درد در قدرت هستند هیچ مشکلی از مشکلات اساسی کشور و مردم حل نخواهد شد، باید تغییر مدیریتی بشود و عناصر انقلابی از طریق مردم روی کار بیایند.

7213—0912

* اصلاح طلبی مثل آقای زیباکلام آقای امیر عبدالهیان را به جرم دفاع از حق و عدم گرایش به جناح های سیاسی، قدرت طلب و تندرو خوانده است. جرم نیروهای ارزشی مانند عبدالهیان این است که رنگ عوض نکرده اند و نان به نرخ روز خور تربیت نشده اند.

2827—0912

* نام گذاری خیابان به نام اشخاص خاص باید دارای ضوابط مشخص باشد همانند اینکه آیا این فرد در گذشته برای اقتدار و عزت ملی اقدام موثری انجام داده است یا اینکه افتخارش مصاحبه با رسانه های ضدانقلاب و علیه نظام اسلامی و مردم است!

خوبرو

* جریمه 4 درصدی تاخیر پرداخت اقساط وام کارآفرینی امید به 50 درصد افزایش یافته است، با وضع اقتصادی فعلی چرا به جای مدارا کردن با کارآفرینان سعی دارند به فعل حرام ربا دامن بزنند؟!

2031—081

* 3 سال از تصویب قانون حذف دهک های پردرآمد از دریافت یارانه نقدی گذشته است و دولت میلی به اجرای آن ندارد، در طی این 3 سال مبلغ هنگفتی به مرفهین جامعه و خارج نشین ها به عنوان یارانه نقدی پرداخت شده است که دولت با قطع آن می توانست به یاری اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه کمک بسزایی کند. ولی متاسفانه این کوتاهی دولتمردان سبب کوچک تر شدن سفره نیازمندان شده است.

شاکری

* چرا با اینکه بودجه هر سال قبل از پایان سال تصویب و برای اجرا ابلاغ می شود، افزایش حقوق از اردیبهشت، خرداد و بعضا شهریور یعنی 6 ماه از سال گذشته اجرا می شود؟! از دولت و مجلس درخواست می شود این مشکل را برطرف کنند و هر سال از همان ماه اول فروردین شاهد افزایش 10-20 درصد حقوق ها باشیم.

نیکویی- تهران