آرشیو پنج‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۸، شماره ۷۰۳۸
سیاسی
۳

رئیس جمهوری به مناطق سیل زده سفر می کند

رئیس دفتر رئیس جمهوری از سفر حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به مناطق سیل زده خوزستان و لرستان خبر داد.

به گزارش «ایران»، محمود واعظی دیروز در جمع خبرنگاران گفت: رئیس جمهوری مجددا به مناطق سیل زده استان لرستان و خوزستان سفر خواهند کرد و از نزدیک با مسئولان محل مشکلات را بررسی می کنند، امیدواریم با سرعت بیشتری بتوانیم این کار را انجام دهیم. پیگیری های خبرنگار «ایران» حکایت از آن دارد که روحانی روز شنبه به کردستان، لرستان و خوزستان سفر خواهد کرد. گفتنی است پیش از این هم روز 7 فروردین به مناطق سیل زده استان های گلستان و مازندران سفر کرد.

رئیس دفتر رئیس جمهوری در پاسخ به سوالی درباره دیدارهای اعضای هیات دولت با مقام معظم رهبری افزود: در پنج سال گذشته اعضای دولت چه به صورت گروهی و چه انفرادی با مقام معظم رهبری دیدار داشته اند. وزرای ما با افتخار درباره موضوعات مختلف مانند موضوعات اقتصادی به صورت خصوصی خدمت مقام معظم رهبری رسیده اند.

در مناسبت هایی نیز ایشان گزارش می خواستند و این گزارش ها یا حضوری بوده، مانند روز 13 فروردین یا گزارش هایی است که خدمت ایشان ارسال می شود.

رئیس دفتر رئیس جمهوری تاکید کرد: این دیدارها کار معمولی است که بارها و بارها اتفاق افتاده و انجام می شود. به نظر من بهترین روابط میان مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری حاکم است، بهترین روابط بین دفتر ریاست جمهوری و دفتر مقام معظم رهبری حاکم است.

واعظی در خصوص لغو جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی و حواشی آن هم گفت: این موضوع ربطی به حواشی که مطرح شده ندارد، همیشه جلسات مختلفی برگزار می شود و وقتی دبیر جلسه مشاهده می کند که تعداد نفرات به حد نصاب نرسیده است می تواند جلسه را لغو کند. دبیر شورا گفت تعدادی حضور ندارند و جلسه را لغو کردند. او همچنین گفت که دولت حتما سخنگو معرفی می کند.