آرشیو پنجشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۸، شماره ۵۳۶۲
زندگی
۱۳

حق با شماست

# بیمارستان _ بو

شریفی از تهران:بوی نامطبوع بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر شب ها سراسر منطقه را فرا می گیرد و گاهی شهروندان حتی نمی توانند از این مکان عبور کنند.

#هفت تیر - ترافیک

مجیدی از تهران:تغییرات در میدان هفت تیر و حذف دور برگردان ها و افزودن چند خیابان جدید باعث افزایش ترافیک در این منطقه شده است و این موضوع اصلا برای شهروندان خوشایند نیست.

#زباله - اتوبان

حسن پور از تهران:حاشیه جنوبی اتوبان امام علی(ع) به سمت بهشت زهرا مملو از زباله های رها شده است و با کمی وزش باد این زباله ها به وسط جاده آورده می شود.

#سنگفرش - آسفالت

گودرزی از تهران:به علت خرابی سنگفرش های ابتدای میدان شهدا، شهرداری آن را آسفالت کرد. چه دلیلی داشت که وقتی خودروها از این مکان عبور می کنند از ابتدا این ناحیه سنگفرش شود؟

#مترو - گرما

شکوری از تهران:با توجه به گرم شدن هوا، از مسوولان متروی تهران درخواست می شود تا هرچه زودتر نسبت به تغییرات تهویه داخل واگن ها و تطبیق آن با فصول گرم اقدام کنند.

#خلف وعده - گوشت

محمودی از تهران:وعده دولت نسبت به ارزان شدن گوشت و مرغ اجرایی نشد و با وجود واردات این کالاها، بازار هیچ واکنش کاهشی نداشت.

#جاده - تاریک

قربانی از تهران:لامپ های مسیر جاده ساوه از چهاردانگه به شاطره اکثر اوقات خاموش است و رانندگان دید کافی برای عبور و مرور ندارند.

#شهرک _مهدیه

طاعتی از تهران:آسفالت شهرک مهدیه اسلامشهر نامناسب است و نیاز به روکش دارد. لطفا رسیدگی شود.

#بو_ فرودگاه

رضوی از تهران:بوی تعفن و نامطبوع نرسیده به فرودگاه امام خمینی(ره) باعث آزار مردم و حتی خودروهای عبوری می شود و متاسفانه هیچ اقدامی برای حل این مشکل صورت نگرفته است.