آرشیو شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۸، شماره ۷۰۳۹
ورزش
۱۹

روزنامه های ورزشی جهان

اکیپ (فرانسه)

دردسرهای برخاسته از سیستم داوری «VAR» که اوج نمود آن در مسابقات هفته گذشته لیگ قهرمانان اروپا بود، با تیتری تحت عنوان «ویدئوی داغ» صفحه اول این روزنامه را درنوردیده است. «اکیپ» اشاره ای به تاخیر افتادن در قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فوتبال فرانسه هم دارد و نگاهی به مسابقات هفته جاری این لیگ نیز انداخته و از آرزوهای سایر بالانشینان جدول گفته است.

تایمز (انگلیس)

«تاتنهام و داوری ویدئویی، رویای چهارگانه سیتی را نابود کردند»، تیتر اصلی این نشریه است که اشاره ای به نتیجه دیدار برگشت منچسترسیتی با تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا و حذف شدن سیتی پس از مردود شناخته شدن گل وقت تلف شده رحیم استرلینگ است. تایمز از صعود درخشان لیورپول در زمین پورتو هم که با برد 2-4 حاصل آمد، یاد کرده و محمد صلاح را ستوده است.

AS (اسپانیا)

عکس و گزارش اصلی این نشریه متمرکز بر یوویچ گلزن 21 ساله و صربستانی فرانکفورت آلمان است که در این فصل 25 گل زده و رئال مادرید تورش را برای صید او پهن کرده است. «AS» به بازی پریشب والنسیا با ویارئال در «لیگ اروپا» هم پرداخته که یک بار دیگر با برتری و صعود والنسیا همراه شد و ناکامی ویارئال را در پیکاری کاملا اسپانیایی پی ریخت.