آرشیو شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۸، شماره ۴۵۸۷
ورزش
۱۸

جهان ورزش

آمار خوب مهاجم لیورپول

ایسنا : سادیو مانه توانسته است به ازای هر 95 دقیقه حضور درمراحل حذفی لیگ قهرمانان با پیراهن لیورپول یک گل به ثمر برساند. او اولین گل تیمش را درجریان برتری 4 بریک برابر پورتو به ثمر رساند. گل به پورتو دهمین گل مانه در مرحله حذفی لیگ قهرمانان بود و او در این زمینه بالاتر از رونالدو، مسی، اینزاگی و لواندوفسکی قرار گرفته است. رونالدو هر 107 دقیقه و مسی هر 129 دقیقه موفق به گلزنی در مراحل حذفی لیگ قهرمانان شدند.

آنچلوتی: تیم من اعتمادبه نفس نداشت

ایرنا : ناپولی در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا پنج شنبه شب در خانه خود با نتیجه یک برصفر مغلوب آرسنال شد و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با قبول شکست 3 بر صفر از رسیدن به مرحله بعد بازماند. کارلو آنچلوتی سرمربی تیم ناپولی درخصوص حذف تیمش گفت: «با این عملکرد بدیهی است که امکان صعود فراهم نمی شود. متاسفانه اعتمادبه نفس کافی برای تغییر نتیجه نداشتیم.»

صلاح در رادار یوونتوس

فارس : محمد صلاح که از مدت ها قبل نامش درفهرست خرید رئال مادرید قراردارد، ممکن است به جای حضور در لالیگا اسپانیا، بازی در کالچو ایتالیا را تجربه کند. براساس اعلام روزنامه گاتزتادلواسپورت، صلاح درفهرست خرید تابستانی یوونتوس قرارگرفته و ممکن است همبازی کریس رونالدو شود. مهاجم مصری قبلا در دو تیم ایتالیایی فیورنتینا و آ.اس رم بازی کرده است.

درآستانه انتقال به یونایتد بودم

ورزش سه : ستاره سابق بارسلونا، از اتفاقاتی که منجر به انتقال او به این تیم شد پرده برداشت. رونالدینیو گفت: «در آستانه انتقال به منچستریونایتد بودم. همه چیز در 48 ساعت اتفاق افتاد. ساندرو راسل(مدیر سابق بارسلونا) پیش از این پیشنهاد به من گفت اگر من رئیس بارسا شدم، آیا علاقه داری راهی این تیم شوی که من گفتم بله. سرانجام در مذاکراتی بسیار سریع تصمیم گرفتم راهی بارسا شوم و معتقدم این انتخاب درست بود.»

جنجال جدید دیه گو کاستا

تسنیم : مهاجم محروم اتلتیکومادرید بار دیگر خبرساز شد. دیه گو کاستا پس از اطلاع از تلاش تیمش برای جریمه کردن او به خاطر فحاشی به داور بازی با بارسا با عصبانیت تمرین اخیر «روخی بلانکو» را تحریم کرد. این مهاجم اسپانیایی به خاطر فحاشی به داور از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا هشت جلسه محروم شد و حالا اتلتیکومادرید هم قصد دارد او را با جریمه درون باشگاهی مواجه کند.