آرشیو پنجشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۸، شماره ۵۳۶۲
جامعه
۱۸

فراخوان مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها در اردیبهشت 1398

سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی با صدور اطلاعیه ای مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها را که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم اردیبهشت 1398هستند به خدمت سربازی فراخواند.

به گزارش جام جم، سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: مشمولان فارغ التحصیل دوره های کارشناسی و بالاتر و همچنین مشمولان گروه پزشکی سراسر کشور که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم اردیبهشت 1398دریافت کرده اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

براین اساس مشمولان ساکن تهران بزرگ باید ساعت 6 صبح روز دوشنبه دوم اردیبهشت و مشمولان ساکن سایر استان ها ساعت 7 صبح تاریخ ذکر شده در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده است، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان ساکن روستاها و شهرهای استان های سیل زده که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم اردیبهشت هستند در صورت تمایل می توانند موعد اعزام خود را به مدت یک تا دو ماه تمدید کنند این دسته از مشمولان باید با مراجعه حضوری به وظیفه عمومی شهر یا مرکز استان محل سکونت یا از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) برای ثبت درخواست خود اقدام کنند.