آرشیو دو‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۹۴۷۴
ورزش
۱۵

گوناگون

جوانان 7 مدال کسب کردند

تیم ملی کشتی آزاد جوانان با کسب 3 مدال طلا و 4 مدال برنز و کسب عنوان سوم به کارش در رقابت های بین المللی کشتی جام قهرمانان ترکیه پایان داد.

بازگشت باقری به استقلال

سرپرست تیم استقلال از به تعلیق درآمدن محرومیت فرشید باقری خبر داد. حاجیلو گفت: امیدوارم فرشید با عملکرد مثبتش در بازی های باقیمانده ما را روسفید کند.لازم به ذکر است باقری دیروز راهی امارات شد.

والورده : بارسلونا هنوز قهرمان نیست

تیم فوتبال بارسلونا برنده بازی سوسیداد شد و با دومین تیم جدول 9 امتیاز فاصله گرفت اما مربیش می گوید کاتالان ها هنوز قهرمان لالیگا نشده اند.والورده اظهارکرد:بازی با سوسیداد، جدال مهمی بود.باید فاصله امتیازی خوبی می گرفتیم که اینگونه شد.حالا همه می گویند بارسلونا قهرمان است.اما من می گویم قهرمانی هنوز کسب نشده است.

شروع مقتدرانه ورامینی ها

تیم والیبال شهرداری ورامین در مرحله دوم رقابت های جام باشگاه های آسیا موفق شد در دومین مرحله گروهی نیز کار خود را با برد آغاز کند و مانند دیدار با نماینده سریلانکا، با نتیجه 3 بر صفر هوشی مینه ویتنام را شکست داد.

کاراته 3 مدال برنز گرفت

صالح اباذری، طراوت خاکسار و حمیده عباسعلی به مدال برنز رقابت های لیگ جهانی کاراته وان در مراکش دست یافتند.

رئال به دنبال صید نیمار

رئال مادرید که به دنبال مکملی درخط حمله برای بنزما است دوباره تمرکزش را روی خرید نیمار گذاشته است.هرچند رئیس پاری سن ژرمن بارها تائید کرده تصمیمی برای فروش نیمار ندارد و اگر هم قرار باشد او را بفروشد با قیمتی گزاف این کاررا انجام می دهد .

فرنگی کاران در راه چین

اعضای تیم ملی کشتی فرنگی ایران فردا برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا راهی چین می شوند.این رقابت ها مهمترین مسابقه رنکینگ داراتحادیه جهانی کشتی پیش از حضور در رقابت های جهانی که انتخابی المپیک نیز محسوب می شود، است.

دلجویی هواداران تراکتور

تعدادی از هواداران تیم تراکتورسازی دیروز با حضور در تمرین این تیم ازمسعود شجاعی کاپیتان و اشکان دژاگه بازیکنان تراکتور به خاطر اتفاقات بازی با پیکان دلجویی کردند.