آرشیو دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۵۳۶۴
ورزش
۴

بازگشت هافبک دفاعی استقلال بعد از چند هفته

فرشید باقری بخشیده شد

فرشید باقری هافبک دفاعی استقلال بعد از دربی از تیم اخراج شد. این بازیکن به دلیل درگیری لفظی با فتحی، درگیری پیش از دربی، بین دو نیمه دربی و همین طور بعد از آن مسابقه تا اطلاع ثانوی از تیم اخراج شد. تاکید بعضی از مسوولان باشگاه این بود که اعضای هیات مدیره مخالف بازگشت این بازیکن به استقلال هستند ولی آنها می گفتند کوچکترین دخالتی در

این باره نداشته اند چراکه فتحی و شفر در این باره تصمیم گیرنده اند. کمی بعد نوبت به سرمربی آلمانی رسید. او در مصاحبه ای اعلام کرد فرشید باقری را می خواهد و به این بازیکن نیاز دارد. بعد از مصاحبه شفر، فتحی مدیرعامل باشگاه هم گفت باقری تا پایان فصل اخراج است و حق همراهی استقلال را ندارد. او در دو مصاحبه روی این مساله تاکید کرد. باقری و شفر به این نتیجه رسیدند که احتمالا آخر قصه همین است و این بازیکن نمی تواند بازگردد. قبل از سفر استقلال به دبی وینفرد شفر سرمربی استقلال مصاحبه دیگری داشت و در این باره حرف هایی زد. او وقتی با این سوال روبه رو شد که باشگاه درخواست شما را برای بخشش فرشید باقری رد کرده است، پاسخ داد: «علی کریمی کمی سرماخورده است و در این پست فقط یک بازیکن داریم و از سوی دیگر باقری هم بیرون است. بهتر است تصمیم نهایی را در پایان فصل بگیرم. الان به باقری نیاز داریم و نمی توانیم تیم مان را ضعیف کنیم. من او را جریمه کرده ام و باشگاه هم می تواند در پایان فصل تصمیم نهایی را در مورد باقری بگیرد.»

ساعاتی بعد از این مصاحبه اما اتفاق تازه ای رخ داد. باشگاه استقلال به ناگهان اعلام کرد فرشید باقری بخشیده شده و می تواند در بازی با الهلال تیم را همراهی کند. اصغر حاجیلو، سرپرست استقلال در این باره اعلام کرد: «طی چند روز گذشته صحبت های مفصلی با دکتر فتحی انجام دادم. درنهایت از ایشان سپاسگزارم که با درخواست من و تعدادی از پیشکسوتان استقلال موافقت کرد. در شرایط فعلی فرشید می تواند به تیم کمک کند و محرومیت او در هفته های گذشته اثرات مثبت و لازم را به همراه داشته و امیدوارم فرشید با عملکرد مثبتش در بازی های باقیمانده ما را روسفید کند.»

به این ترتیب فرشید می تواند در دیدار با الهلال استقلال را همراهی کند. البته مشخص نیست وینفرد شفر او را در ترکیب ثابت بگذارد یا نه؟