آرشیو سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۷۰۴۱
ورزشی
۲۳

پیشکسوتان آبی از بازی با الهلال می گویند

مغرور نشوند، پیروز می شوند

استقلالی ها در حالی امشب بازی برگشت مقابل الهلال را برگزار می کنند که با توجه به پیروزی در بازی رفت برابر این تیم پرقدرت عربستانی، از روحیه بالایی برخوردارند و این موضوع درصد موفقیت شاگردان شفر را بیشتر می کند. در ادامه نظر چند پیشکسوت استقلال درخصوص بازی حساس امشب را بخوانید.

صمد مرفاوی: الهلال به خاطر نتیجه دیدار رفت، تحت فشار است و استقلال با اعتماد به نفس تر بازی خواهد کرد. ضمن اینکه مصدومان استقلال هم رسیده اند و دست مربی استقلال باز است و قطعا با توجه به آنالیزی که از الهلال دارند، استراتژی مناسبی برای این بازی انتخاب خواهند کرد.

صادق ورمزیار: بردهای اخیر و روحیه خوب بازیکنان استقلال می تواند شمشیر دولبه باشد. بنابراین هم می تواند باعث انگیزه مضاعف شود و هم باعث غرور. فکر می کنم خطرناک ترین موضوع برای استقلال همین غرور است. برخلاف بازی رفت که استقلال خیلی زود به گل رسید و توانست جریان بازی را دست بگیرد، در این بازی کار سختی مقابل الهلال خواهد داشت. غیبت فرشید اسماعیلی هم می تواند تاثیرگذار باشد اما بچه های ما گاهی اوقات کارهای دور از انتظار می کنند و امیدوارم این روز هم روز خوب بازیکنان استقلال باشد.

هادی طباطبایی: الهلال در بازی رفت رو به توپ های بلند آورد که بازیکنان ما همه آنها را بخوبی کنترل کردند. امیدوارم الهلال امشب هم به همین سبک بازی کند و بازی را روی هوا ببرد. اگر این اتفاق بیفتد، صعود استقلال قطعی خواهد بود.