آرشیو سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۹۴۷۵
ورزش
۱۱

گوناگون

ناکامی جودوکاران درآسیا

تیم ملی جودو ایران با عملکردی بسیار ضعیف ودورازانتظار، بدون کسب مدال به کارخود در رقابت های قهرمانی آسیا پایان داد.تیم ملی کشورمان با هشت جودوکار در بخش مردان و 3 نفر در قسمت زنان در این پیکارها حضور یافت که تمامی نمایندگان کشورمان از رسیدن به مدال بازماندند.

کوبیاک: والیبال ایران قابل احترام است

ستاره لهستانی تیم پاناسونیک ژاپن پس از پیروزی مقابل نماینده ایران گفت: برای بردن جام قهرمانی برای ژاپن تلاش می کنیم.کوبیاک گفت: تیم شهرداری ورامین یکی از تیم های خوب و قدرتمند تورنمنت است. همیشه گفته ام که ایران والیبال قابل احترامی در تمامی تورنمنت ها دارد.

امباپه: به رئال مادرید نمی روم

رسانه ها می گویند امباپه فصل بعد پیراهن تیم رئال مادرید را به تن می کند اما خودش برادامه حضور در سن ژرمن تاکید دارد. کیلیان امباپه بعد از کسب مقام قهرمانی لوشامپیونه، انگیزه های زیادی پیدا کرده است.وی بعد از اتفاق خوشی که روز گذشته برای تیمش رخ داد، بحث انتقالش در تابستان به رئال مادرید را منتفی دانست.

سونس: این لیورپول ضعف ندارد

هافبک واسطوره لیورپول آنقدر از بازی تیم سابقش به وجد آمد که آنفیلدی ها را تیمی فاقد نقطه ضعف معرفی کرد.گرام سونس گفت: لیورپول اکنون تیمی است که ضعف ندارد و امیدوار به امتیاز از دست دادن تیم منچستر سیتی هستم.

کاروان الوصل در اصفهان

کاروان تیم فوتبال الوصل امارات به منظور مسابقه با تیم ذوب آهن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دیروز وارد اصفهان شد. دیداراین دو تیم امشب در ورزشگاه فولادشهر برگزار می شود.

دربی برای سیل زدگان

دربی های خیریه به منظورکمک به حادثه دیدگان سیل با همکاری باشگاه های کشوربرگزار می شود. سازمان لیگ برترو فدراسیون فوتبال از باشگاه ها درخواست کردند نسبت به برگزاری دربی های خیریه بعد از پایان لیگ در شهرهای مختلف واختصاص عواید آن به سیل زدگان اقدام کنند.

شکایت دروازه بان تراکتور

دروازه بان تیم تراکتورسازی از طریق وکیل خود از مالک باشگاه تراکتورسازی و یک رسانه در دادسرا فرهنگ و رسانه شکایت کرد. محسن فروزان بعد از دیدار تراکتورسازی مقابل سپیدرود از سوی مالک باشگاه تراکتورسازی اخراج شد.بعد از این اتفاق مالک باشگاه مصاحبه ای علیه فروزان انجام داد و اتهاماتی به وی وارد کرد.