آرشیو سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۲۲۱۶۷
ورزشی
۹

سفرهای غیرضروری آفت ورزش شده است!

فدراسیون تیراندازی در حالی نام چند ورزشکار را به خاطر مشکلات مالی از مسابقات جهانی خط زده که رئیس و نایب رئیس فدراسیون به چین سفر کرده اند.

مسابقات جهانی تیراندازی به میزبانی چین از امروز (سه شنبه) آغاز می شود که کاروان ورزشی ایران در تفنگ و تپانچه در این مسابقات برای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو تلاش خواهد کرد. ملی پوشان تیراندازی ایران در حالی راهی چین شده اند که چند روز قبل از اعزام کادر فنی مجبور شدند به دلیل مشکلات مالی روی اسم چند بازیکن خط بکشند. تیم ملی تپانچه پسران به این رقابت ها اعزام نشد و از تیم ملی تفنگ هم امیرسیاوش ذوالفقاریان و فاطمه کرم زاده خط خوردند.

فدراسیون تیراندازی در حالی اسم چند ورزشکار را خط زده که دیروز خبرگزاری فارس مدعی شد اکبر محمودی نایب رئیس فدراسیون که بازنشسته بوده و حالا حکم مشاور را دارد، همراه تیراندازان به چین رفته است. حضوری که هیچ دلیلی برای توجیه فنی و اقتصادی آن هم در این شرایط مالی فدراسیون ها ندارد. گفته شده وی به عنوان سرپرست به مسابقات اعزام شده در حالی که رضا حسنی خو عضو هیئت رئیسه هم راهی مسابقات شده و جالب اینجاست که علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی نیز به چین سفر کرده است. فدراسیون تیراندازی که حالا به خاطر اعزام ورزشکاران اهداف پروازی تحت فشار است، مشخص نیست چگونه مشاور را راهی چین کرده اما به دلیل مشکلات مالی نتوانسته چند ورزشکار را برای کسب سهمیه المپیک به مسابقات جهانی اعزام کند. این اتفاقات ناخوشایند در فدراسیون تیراندازی زمانی بیشتر احساس می شود که وزارت ورزش بارها به فدراسیون ها اعلام کرده که آنها از سفرهای غیرضروری و اردوهای خارجی خودداری کنند.