آرشیو یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۸، شماره ۳۴۰۲
حوادث
۱۱

پنج قاره

مرد خشمگین همسرش را از طبقه هشتم پرت کرد

مرد خشمگین پس از درگیری با همسرش وی را از پنجره طبقه هشتم برجی در لندن پرت کرد. قربانی «آنی لنکستر» 22ساله پس از سقوط در دم کشته شد. ماموران پلیس اسکاتلندیارد شوهر 26ساله این زن را بازداشت کرده اند. گزارش های پلیس نشان می دهد در زمان حادثه دختر دوساله این زوج نیز در آپارتمان حضور داشت. به گفته شاهدان ماجرا، پس از سقوط این زن یک مرد در مقابل پنجره دیده شد که پا به فرار گذاشت.

رابطه پنهانی باعث قتل مرد متاهل شد

زن جوان، همسرش را به دلیل فریب کاری و رابطه پنهانی اش با زن دیگر کشت. متهم «گابریل لیندسی» 31ساله همسر خود را مقابل چشمان پسر 13ساله شان به قتل رسانده است. بنا بر گزارش های پلیس، قتل در آپارتمان این زوج در کورن وال بریتانیا صورت گرفت. متهم در بازجویی ها ادعا کرده است همسرش را به دلیل فریب کاری و رابطه پنهانی اش با زن دیگری با چاقوی آشپزخانه کشته است. او پس از قتل با پدر خود تماس گرفت تا قبل از رسیدن ماموران پلیس، پسر 13ساله اش را با خود ببرد و در نهایت با پلیس تماس گرفت و به قتل اعتراف کرد.

پدر فراموش کار باعث مرگ دخترش شد

پلیس چین اعلام کرد فراموش کاری پدری موجب مرگ فرزند چهارساله اش شد. این دختربچه چهارساله که مدت 9 ساعت در خودرو و در گرمای بسیار بالا حبس بود، در نهایت به دلیل خفگی جان خود را از دست داد. پلیس درباره علت فوت این کودک اعلام کرد: پدر این دختربچه قصد داشت فرزند خود را به مهدکودک برساند اما به دلیل اینکه سرگرم بازی کردن در تلفن همراهش بود، فراموش کرد دخترش را از خودرو پیاده کند و او را به مسئول مهد تحویل دهد. این مرد با این تصور که فرزندش را به مسئول مهد سپرده، روانه محل کارش شد و این در حالی است که احتمالا کودک در صندلی عقب به خواب رفته بود. بنابر اعلام پلیس چین، مادر کودک که هنگام عصر برای تحویل او به مهدکودک مراجعه کرد، متوجه نبود فرزندش شد. پلیس پس از مطلع شدن از موضوع و آغاز جست وجوها، کودک را در حالی که به دلیل گرمازدگی و خفگی از حال رفته و علائم حیاتی نداشت، داخل خودروی پدرش پیدا کرد. کودک بلافاصله به بیمارستان منتقل شد اما پزشکان اعلام کردند که او فوت شده است.