آرشیو سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۵۳۶۵
زندگی
۱۳

حق با شماست

# آسفالت_ قم

زهرایی از قم:کوچه 35 بلوار حضرت معصومه(س) شهر قم آسفالت ندارد و اقدامی از سوی شهرداری نشده است.

# وانت _ دوره گرد

جوادی از تهران:چرا شهرداری منطقه 8 برای ساماندهی وانت بارها و خریداران ضایعات در کوچه های نظام آباد که آلودگی صوتی ایجاد می کنند، اقدامی نمی کند؟

# نفت _گران

آرمیده از تهران:با این که بزرگ ترین منابع نفتی دنیا در اختیار کشور ماست، ولی قیمت فرآورده های نفتی مانند روغن موتور بسیار گران است. چرا؟

# سهام _ عدالت

باقری از تهران:اولین ماه سال 98 هم به پایان رسید، ولی سود سهام عدالت که قرار بود سال 97 پرداخت شود به حساب شهروندان واریز نشده است. چرا؟

# نقشه _ مترو

بایرامی از تهران:از مسوولان مترو خواهشمندم نقشه خط 6 مترو را که به تازگی راه اندازی شده است در تمامی قطارهای مترو نصب کنند.

#خروجی _ مسدود

رستمی از تهران:چرا خروجی شهید رجایی به آزادگان شرق مسدود است؟ متاسفانه به علت اطلاع رسانی نکردن در این مورد، شهروندان برای ورود به آزادگان شرق باید مسافت زیادی را دوباره طی کنند.

# پل _ فردیس

زاهدی از کرج:پل فردیس به سمت کرج آسفالت بسیار نامناسبی دارد و باعث کندی تردد و صدمه به خودروها می شود.

# طغیان _ حشرات

چراتی از اهواز:با نزدیک شدن به فصل گرما، انواع حشرات در مناطقی مانند دشت هورالعظیم فراوان می شود. از سازمان محیط زیست خواهشمند است در این باره اقدامی اساسی کند.

# قدردانی سیل

لشنی از بروجرد:از تلاش های بی وقفه نیروهای مسلح، بسیج و هلال احمر و البته نیروهای مردمی برای کمک به سیل زدگان که از دل و جان مایه گذاشتند، کمال تشکر را دارم.