آرشیو سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۵۳۶۵
حوادث
۱۹

تلنگر

بازداشت آتش افروز قطار

مردی که هنگام مصرف موادمخدر باعث آتش گرفتن قطار شده بود، بازداشت شد.

سرهنگ حشمت ا... ملکی، فرمانده پلیس راه آهن کشور به ایسنا گفت: با اطلاع از آتش سوزی در ایستگاه راه آهن تهران، ماموران موضوع را به آتش نشانی گزارش دادند. آنها با حضور در آنجا مشاهده کردندکه سه واگن مسافری قطار آتش گرفته که آن را خاموش کردند. تحقیقات پلیس نشان می داد مردی در زمان شروع آتش سوزی از بالای دیوار ایستگاه متواری شده است.

وی افزود: ماموران او را تعقیب کردندو با یافتن متهم وی را دستگیر کردند. متهم دربازجویی پلیسی اعتراف کردکه برای سرقت به ایستگاه راه آهن آمده اما هنگام مصرف مواد آنجا را به آتش کشیده است.

6 کشته در واژگونی اتوبوس

واژگونی اتوبوس در جاده لرستان به مرگ شش نفر و مصدومیت 44 مسافر آن منجر شد.

مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور به ایرنا گفت: ساعت 21 یکشنبه واژگونی اتوبوسی در محور دورود خرم آباد استان لرستان به اورژانس گزارش شد. امدادگران اورژانس در آنجا حاضر شدند، بررسی های اولیه نشان می دادکه در پی واژگونی این خودرو شش نفر کشته و 44 نفر مصدوم و در بیمارستان بستری شدند. این در حالی است که بررسی اولیه پلیس راهور نشان می دهدکه خستگی و خواب آلودگی راننده دلیل این تصادف مرگبارشده است.

سقوط مرگبار از پاراگلایدر

زن 22 ساله هنگام پرواز با پاراگلایدر سقوط کرد و فوت شد.

صائب مدرسی، رئیس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به ایرنا گفت: این زن 22 ساله که در سایت پروازی «ویس قرنی» روز یکشنبه مشغول عملیات پرواز بود از ارتفاع 80 متری سقوط کرد. با وقوع این حادثه امدادگران اورژانس در محل حاضر شدند که معلوم شد وی براثر شدت صدمات فوت کرده که به پزشکی قانونی منتقل شد.