آرشیو سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۵۳۶۵
ورزش
۴

بچه ها می خواهند باز هم الهلال را شکست بدهند

حاجیلو: عربستانی ها بدجوری از شفر می ترسند!

استقلال با بازی کم اشتباه و سرشار از انگیزه ای که مقابل الهلال داشت، موفق به کسب پیروزی شد تا همه پیش بینی ها را به هم بریزد. آنها با این که دربی را باخته بودند، اما دیدار با الهلال را بردند و به روند جذاب خود در آسیا ادامه دادند.

شاگردان شفر امشب (سه شنبه) دوباره باید با الهلال در دور برگشت مصاف بدهند و این بار، پس از کسب پیروزی برابر سپاهان و ماشین سازی و همچنین بازگشت به کورس قهرمانی لیگ، با روحیه ای بسیار بالا به لیگ قهرمانان آسیا برمی گردند. اصغر حاجیلو، سرپرست پرجنب و جوش استقلال در آستانه دیدار برگشت گفت: «از جو داخل تیم لذت می برم. اینجا همه بازیکنان از روحیه بالایی برخوردارند و می خواهند باز هم الهلال را شکست بدهند. تیم مقابل یکبار برابر ما شکست را پذیرفت و باز هم می توانیم آنها را از پیش رو برداریم. فصل قبل نیز، در دو بازی رفت و برگشت، الهلال را شکست دادیم و راه بردن آنها را خوب بلدیم.»

حاجیلو اضافه کرد: «حقیقت این است که عربستانی ها بدجوری از وینفرد شفر می ترسند و می دانند او تاکتیک ها و نقشه هایی در ذهنش دارد که با اجرای آن در زمین، تیمش را به پیروزی می رساند. به همین علت است که گفتم آنها از شفر می ترسند. حتی بعد از آن که ما توانستیم الهلال را در بازی رفت و در قطر شکست بدهیم، این خبر در رسانه کشورهای عربی منتشر شد که آنها می خواهند به خاطر آن باخت، سرمربی تیم شان را عوض کنند و هنوز هم اختلافات زیادی دارند. این موضوع، قدرت استقلال در آسیا را نشان می دهد.»

سرپرست آبی ها سپس به موضوع دیگری اشاره کرد: «در بازی با ماشین سازی که انصافا دیدار حساسی هم بود، مهدی قائدی برای ما گل زد. گل این بازیکن برای استقلال اهمیت داشت به خصوص که تازه به تمرینات برگشته بود و دوران تنبیه انضباطی اش تمام شد. حالا هم خوشبختانه فرشید باقری بخشیده شد و مدیران باشگاه با بخشش خود، شاهکار کردند. همین اتفاقات زمینه ساز افزایش روحیه بازیکنان بوده و همه می خواهند برای سربلندی استقلال، از جان خود مایه بگذارند. امیدوارم بتوانیم بار دیگر هواداران مان را شاد کنیم.»