آرشیو سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۵۳۶۵
جامعه
۱۸

گزارش کار بازنشستگان به جوانان

عضو فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس طرحی را ارائه کردند که اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در دستگاه های مختلف را بررسی کنندو گزارش آن را به جامعه جوان ارائه دهند.

به گزارش فارس، فرید موسوی با اشاره به اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان و استفاده از نیروهای جوان و پست های مدیریتی افزود: اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان با اما و اگرهای زیادی توسط بعضی افراد مواجه بوده است و عده ای نیز مطرح می کردند که اجرای آن نشدنی است؛ ولی این قانون اجرایی شد و دستاوردهای خوبی هم داشت.

وی ادامه داد: دیروز فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی درخواستی را ارائه کرد تا نحوه اجرای این قانون را در دستگاه های ذی ربط مورد بررسی قرار دهند و گزارشی نیز به جامعه جوانان ارائه کنید.

موسوی عنوان کرد: ما در نیروی انسانی، بانک دقیق و مستندی نداریم و در تلاش هستیم گزارشی در این خصوص ارائه دهیم.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم طرحی را ارائه کنیم تا جوانان در اولویت انتساب قرار بگیرند و این مطالبه و ایجاد یک فرصت است برای جوانان و باید از آن به خوبی استفاده کنند.

عضو فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی افزود: باید مدیران جوان نشان دهند چه تغییرات و تحولات بزرگی را شکل دادند و نگرانی ها از انتساب آنها برداشته شود.