آرشیو چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۷۰۴۲
ورزشی
۲۳

لیگ برتر

برگزاری جلسه تفهیم اتهامات فروزان

کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی برای رسیدگی به اتفاقات بازی این تیم مقابل سپیدرود تشکیل جلسه داد. این جلسه با حضور معاون حقوقی و مدیر اجرایی باشگاه، مدیر تیم و همچنین فروزان و وکیل او برگزار و اتهامات به محسن فروزان تفهیم شد و او هم دفاعیات خود را مطرح کرد. به گزارش سایت باشگاه تراکتورسازی، این کمیته پس از بررسی مسائل اقدام به صدور رای مستند و مستدل خواهد کرد.

شکایت فروزان از قاضی پور و بیگی

بعد از مشکلاتی که بین محسن فروزان و باشگاه تراکتورسازی به وجود آمد، اظهار نظرهای مختلفی در مورد احتمال تبانی و شرط بندی این دروازه بان در بازی با سپیدرود رشت مطرح شد. در این بین نادر قاضی پور نماینده ارومیه و علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس، در مصاحبه هایی برخی اتهامات را به این دروازه بان منتسب کردند. در همین راستا دیروز وکیل فروزان اعلام کرد که از این دو نماینده به دلیل اظهارات شان در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شکایت کرده است. فروزان همچنین در دادسرای فرهنگ و رسانه علیه محمدرضا زنوزی و یک رسانه هم طرح شکایت کرده است.

تهدید نفت مسجدسلیمان به انصراف از لیگ برتر

نفت مسجدسلیمان، تیم چهاردهم جدول لیگ برتر با ارسال نامه ای به سازمان لیگ فوتبال، تصریح کرد با توجه به نحوه قضاوت ها و اینکه توان مقابله با اشتباهات واضح داوران را ندارد، به ناچار نسبت به قطع احتمالی حضورش در ادامه این مسابقات، تصمیم های لازم را اتخاذ خواهد کرد.