آرشیو چهار‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۲۲۱۶۸
حوادث
۱۰

ترویج بی بندوباری در پارک بانوان!

جمعی از بانوان مناطق جنوب شهر تهران نسبت به ترویج بی بندوباری در پارک بانوان بوستان ولایت انتقاد کردند.

این بانوان در تماس با روزنامه کیهان اعلام کردند که متاسفانه در روزهای اخیر به دلیل عدم نظارت مسئولان شهرداری تهران بر عملکرد زیر مجموعه های خود، پارک بانوان بوستان ولایت به محلی برای پخش آهنگ های غیرمجاز از بلندگوهای پارک و جولان عده ای رقاص تبدیل شده است.

این در حالی است که هدف از راه اندازی پارک بانوان در بوستان مذکور افزایش راحتی و آرامش خانم ها و گسترش ورزش همگانی بوده است.

بانوان مذکور همچنین با تاکید بر اینکه اغلب خانم ها و دختران حاضر در پارک بانوان بوستان ولایت از وضعیت زننده و غیرارزشی پارک فوق ناراحت هستند، می گویند حتی به مسئولین پارک درباره پخش موسیقی های غیرمجاز از بلندگوها و رقص عده ای سوءاستفاده چی تذکر داده ایم ولی این مسئولین هیچ توجهی به تذکرات مربوطه ندارند و همین مسئله هم باعث گستاخی بیشتر هنجارشکنان شده است. این بانوان بابیان اینکه جنوب شهر تهران که پارک مذکور در آن منطقه واقع شده مملو از خانواده های مومن و متدین است، تاکید کردند که پدران و مادران به شدت نگران وضعیت پارک مورد اشاره بوده و خواستار برخورد قاطع دستگاه های انتظامی و قضایی با این مسئله هستند.

گفتنی است، رواج هنجارشکنی و تغییر فضا و محیط اماکنی همچون این بوستان که استفاده از امکانات آن حق همه بانوان می باشد، به نوعی محروم سازی زنان و دختران مومن و ارزشمداری است که نمی خواهند شاهد این هنجارشکنی ها باشند.

نظارت بر این اماکن و مهیا ساختن امکان بهره مندی همه بانوان از چنین مکان هایی وظیفه شهرداری است و نباید با اهمال کاری مسئولان امر امکانات شهری تبدیل به پاتوق افراد لاابالی و هنجارشکن شود.