آرشیو چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۵۳۶۶
فرهنگ: ادبیات و هنر
۱۰
عطف

نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی فراخوان داد

فراخوان شرکت در نهمین دوره این جشنواره با معرفی 12 عنوان کتاب در سه رده سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» منتشر شد. پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، این خبر را منتشر کرده و توضیح داده بر اساس دسته بندی سه گانه این جشنواره، در رده «کودک» (4 تا 12 سال) کتاب هایی برای متولدین 1390 تا 1394 معرفی شده است.

در رده سنی «نوجوان» (13 تا 17 سال) نیز آثاری به عنوان منابع جشنواره معرفی شده است.

اما در رده سنی «جوان و بزرگسال» (18 سال به بالا) پنج کتاب «مهارت های ارتباط موثر در سیره امام رضا علیه السلام»، «فصل فیروزه»، «در عصمت؛ مروری بر زندگانی حضرت معصومه سلام ا... علیها»، «زندگانی حضرت احمدبن موسی علیه السلام شاه چراغ»، «سیره تقوی؛ ترجمه و توضیح چهل حدیث درباره سیره امام جواد علیه السلام» معرفی شده است. این جشنواره در دو بخش «فردی» و «خانوادگی» برگزار می شود که علاقه مندان می توانند با مطالعه منابع مرتبط با این بخش، در دو شیوه مکتوب و الکترونیکی در جشنواره شرکت کنند. شرکت در این جشنواره برای عموم علاقه مندان در تمامی گروه های سنی میسر است و شرکت برای عموم کتابداران علاقه مند، تنها در بخش الکترونیک امکان پذیر است. برگزیدگان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در دو سطح «ملی» و «شهرستانی» معرفی و با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی از آنها تجلیل خواهد شد.

علاقه مندان برای دریافت فایل کتاب ها می توانند به آدرس www.razavi.iranpl.ir مراجعه یا برای دریافت امانی کتاب های مسابقه به کتابخانه های عمومی سراسر کشور مراجعه کنند.