آرشیو چهار‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۵۳۶۶
رسانه: رادیو و تلویزیون
۶

خبر

«برادر جان» در سراشیبی تولید

تصویربرداری سریال «برادر جان» به کارگردانی محمدرضا آهنج، نویسندگی سعید نعمت ا... و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی برای پخش در ماه مبارک رمضان همچنان ادامه دارد و بیش از 70 درصد تصویربرداری را پشت سر گذاشته است.

به گزارش جام جم، آرش فلاحت پیشه بازیگر تئاتر، جدیدترین بازیگری است که به بازیگران سریال برادر جان اضافه شده است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: برادری، برابری و جانفشانی سه برادر که زبانزد است و خدا و خلق از آنها در آسایش، به ناگه دچار حادثه ای می شود که نامش حق الناس است.

بازیگران سریال برادرجان عبارتند از: علی نصیریان، حسن پورشیرازی، حسام منظور، آفرین عبیسی، سعید چنگیزیان، کامران تفتی، سجاد افشاریان، ندا جبرئیلی، نسیم ادبی، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، محبوبه صادقی، جلیل فرجاد و لعیا زنگنه.

برادر جان محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما و ملودرامی اجتماعی - مذهبی است که برای پخش در ماه مبارک رمضان سال 98 تهیه و تولید می شود.

قدردانی شورای نظارت، از عملکرد رسانه ملی در پوشش سیل

اعضای شورای نظارت بر سازمان صداوسیما، از عملکرد رسانه ملی در پوشش رسانه ای حادثه سیل اخیر در برخی استان های کشور قدردانی کردند و این عملکرد را موجب گسترش آگاهی مردمان سیل زده برشمردند. به گزارش جام جم، در جلسه 459 شورای نظارت بر صداوسیما که با موضوع بررسی نحوه پوشش رسانه ای حادثه سیل اخیر در برخی از استان های کشور و با حضور نمایندگان قوای سه گانه، نمایندگان سازمان صداوسیما و به ریاست حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای تشکیل شد، نمایندگان سازمان گزارشی از چگونگی پوشش رسانه ای این حادثه و سیاستگذاری های رسانه ملی ارائه کردند. در پایان این جلسه اعضای شورای نظارت بر سازمان صداوسیما، با قدردانی از عملکرد رسانه ملی خواستار ادامه این روند تا حل مشکلات مردم مناطق سیل زده شدند و نقش سازمان صداوسیما در حفظ روحیه امید در میان مردم حادثه دیده و هم افزایی مردم و دستگاه های مسوول را در مسیر خدمت به مردم بی بدیل دانستند.