آرشیو چهار‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۵۳۶۶
ورزش
۴

خلیلی: این شکست را به پای بدشانسی بنویسید

محسن خلیلی، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس و یکی از پیشکسوتان این تیم، بعد از شکست سرخپوشان برابر الاهلی عربستان، ناراحت و نگران بود. او که سابقه پوشیدن پیراهن شماره 9 پرسپولیس را دارد، در مورد این بازی گفت: «بازیکنان ما با تمام وجودشان جنگیدند. کار برای ما دشوار است زیرا باید مدام در سفر باشیم و این بچه ها، استراحتی در برنامه شان ندارند. با این حال دیدید که بازی خوبی ارائه کردند و بارها فرصت گلزنی ساختند.»

خلیلی اضافه کرد: «به نظر من باید این شکست را به پای بدشانسی بگذاریم چون امکان ندارد یک تیم در شرایط عادی، این همه فرصت های خوب را از دست بدهد و از طرف دیگر، روی یک پنالتی و یک ضربه کاشته، دروازه اش باز شود. می توانستیم بهتر از اینها ظاهر شویم اما متاسفانه این شکست برای ما رقم خورد و دیگر نمی توانیم به گذشته برگردیم. امیدوارم در دو بازی آینده مقابل پاختاکور در ازبکستان و السد در تهران، شانس با ما یار باشد و بتوانیم به دور بعدی صعود کنیم. شایستگی این بچه ها، قطعا صعود به دور حذفی است.»

خلیلی با اشاره به شرایط حساس در لیگ برتر نیز گفت: «ما به محض بازگشت، باید خود را مهیای دیدار با سپاهان کنیم. این بازی برای پرسپولیس در روز جمعه برنامه ریزی شده و مجبوریم با وجود خستگی ناشی از سفر و بازی مقابل الاهلی که فشار زیادی برای بازیکنان به همراه داشت، به دیدار با سپاهان برویم. سه امتیاز این بازی برای همه ما اهمیت دارد و ان شاءا... با کمک هواداران و غیرت بچه ها، سه امتیاز دیگر را به دست بیاوریم. پیروزی مقابل سپاهان می تواند راه ما را به سمت قهرمانی هموار کند. این بازی شرایط خاصی برای همه ما دارد و باید با تمام وجودمان بازی کنیم تا به بهترین امتیاز ممکن برسیم. بعد از آن نیز، دیدار برابر تراکتورسازی در تبریز را پیش رو داریم که به موقع اش، در مورد آن بازی نیز صحبت خواهیم کرد. به هر حال در شرایط فعلی، مهم ترین دغدغه ما، خستگی شدید بازیکنان و احتمال افزایش تعداد مصدومان تیم است.»