آرشیو چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۵۳۶۶
زندگی
۱۳

حق با شماست

# جاده_آسفالت

قنبری از کرج:آسفالت جاده قدیم کرج به تهران از پل فردیس به بعد بسیار نامناسب و سراسر این مسیر خراب و پر از چاله است، با توجه به ترانزیت بودن این مسیر چرا اقدامی بابت نوسازی این جاده صورت نمی گیرد؟

# نقدینگی_دولت

مدرسی از ساوه:بهتر است دولت محترم نقدینگی را با تشویق مردم به جای خرید و فروش خودرو به سمت تولید سوق دهد تا علاوه بر بهبود وضع اقتصادی کشور، اشتغال نیز به وجود آید.

# آبزی_ گرانی

اکبرپور از رشت:صادرات بی رویه آبزیان به کشورهای همسایه باعث گرانی و کاهش قدرت خرید مردم شده است.

# زورگیری_بوستان

کاظمی از تهران:از شهرداری محترم درخواست می شود پارک های شهر تهران را مجهز به دوربین کند، چرا که بسیاری از خلاف ها و زورگیری ها در پارک و بوستان ها اتفاق می افتد.

# چهارراه_ترافیک

سجده ای از تهران:عبور و مرور نامنظم و تداخل حرکت خودروها در چهارراه سیدالشهدای تهرانپارس باعث ترافیک شده است، لطفا رسیدگی شود.

# ضایعات_خاک سفید

کیانمهر از تهران:در خیابان احسان خاک سفید بیشتر مغازه ها تغییر کاربری داده و تبدیل به خرید و فروش ضایعات شده اند که متاسفانه بیشتر معتادان نیز در این منطقه رفت وآمد دارند.

# دام_علوفه

گرشاسبی از همدان:به دلیل گران شدن علوفه و غذای دام، ادامه حیات دامداری ها مشروط به حمایت دولت است و در صورت ادامه این روند، احتمال تعطیلی این واحدها وجود دارد.

# مترو_تهویه

ضیائی از تهران:چرا سیستم تهویه قطارهای خط 4 متروی تهران در ایستگاه دروازه دولت به سمت کلاهدوز، خاموش است؟ این موضوع باعث گرم شدن هوای داخل قطار و آزار مسافران می شود.

# سلب_ آسایش

مقدم از تهران:در خیابان مقدم مدتی است نیمه شب هابرخی اقدام به ساخت و ساز و خالی کردن تیرآهن و مصالح می کنند. بخاطر همین آسایش همسایه ها سلب شده از شهرداری منطقه7 تقاضای رسیدگی داریم.