آرشیو پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۲۲۱۶۹
ورزشی
۹

تدوین بسته های حمایتی برای ورزشکاران المپیکی

رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی برنامه ویژه ای را برای ورزشکارانی که سهمیه المپیک 2020 گرفتند و شانس مدال در این بازی ها را دارند تهیه کرده است.

پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی در این باره اظهار داشت: ما برای المپیکی ها به ویژه کسانی که سهمیه و مدال المپیک را می گیرند بسته های حمایتی در نظر گرفته ایم همچنین برنامه های آنها را رصد می کنیم و در حال تدوین نهایی این بسته حمایتی هستیم.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که رصد کنیم تا فدراسیون ها بودجه خود را صرف تیم های ملی و المپیکی ها کنند این موضوع توسط مرکز نظارت بر تیم های ملی پیگیری می شود و گزارشات آن به کمیته ملی المپیک و همینطور ستاد عالی بازی های المپیک ارائه خواهد شد.

فخری درباره بودجه در نظر گرفته شده برای این بسته های حمایتی خاطرنشان کرد: برنامه جامعی دارم که برای این بسته حمایتی بودجه جداگانه تدوین می شود. قرار است این بودجه فقط صرف المپیکی ها شود. برنامه فدراسیون ها را بررسی می کنیم و نظارت دقیقی روی این بودجه خواهیم داشت. وی در پاسخ به این سوال که فکر می کنید بسته های حمایتی شما و برنامه هایی که دارید از چه زمان اجرایی شود عنوان کرد: در ابتدا باید این برنامه ها در ستاد عالی بازی های المپیک تصویب و بعد اجرایی شود. فکر می کنم از اواخر اردیبهشت اجرایی شود.