آرشیو پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۲۲۱۶۹
ورزشی
۹

سفر شمشیربازان به کره جنوبی بدون سرمربی!

شمشیربازان ایرانی در حالی در رقابت های جایزه بزرگ کره جنوبی شرکت می کنند که سرمربی تیم ملی آنها را همراهی نخواهد کرد.

این روزها ملی پوشان شمشیربازی ایران برای بالا بردن امتیازات خود در رنکینگ جهانی تلاش می کنند و به زودی راهی کره جنوبی می شوند تا در مسابقات جایزه بزرگ سئول به رقابت با حریفان خود بپردازند.

مشکلات مالی در فدراسیون های ورزشی این روزها به یکی از دغدغه های بزرگ مدیران تبدیل شده است. رشته هایی که برای کسب سهمیه المپیک تلاش می کنند، به خاطر برخی کمبودها نمی توانند به رقابت های مختلف با ترکیبی کامل اعزام شوند.

این بار هم ملی پوشان شمشیربازی به دلیل مشکلات مالی سرمربی خود را در کنارشان نمی بینند. پیمان فخری تصمیم گرفته برای پایین آمدن هزینه ها از سفر به کره جنوبی انصراف دهد و در واقع شمشیربازان بدون سرمربی در سئول رقابت می کنند.فخری در این باره گفت: من سال گذشته هم به این مسابقات نرفتم و امسال هم به قدری هزینه ها بالا بود که تصمیم گرفتم همراه تیم نباشم. رفتن من همراه تیم 20 میلیون تومان هزینه داشت و فقط 13 میلیون تومان باید برای بلیت پرداخت می کردیم. با وجود اینکه باقرزاده گفت مشکلی نیست، ولی چون مسابقات فقط در بخش انفرادی است، برای کاهش هزینه ها من همراه تیم نیستم. مسابقات تیمی برای ما حساسیت زیادی دارد و تصمیم گرفتم در مسابقات کره نروم. برای بچه ها در کره اردوی تدارکاتی خوبی را در نظر گرفتیم و با کره و روسیه مشترکا تمرین می کنند. در واقع مسابقات سئول برای مسابقات مهم مادرید اسپانیا که پیش رو داریم، جنبه تدارکاتی دارد.