آرشیو پنج‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۲۲۱۶۹
حوادث
۱۰

قاتل 2 جوان مشهدی در بندرعباس دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان گفت: قاتل متواری دو جوان مشهدی در پایانه مسافری بندرعباس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ عبدالمجید کرمی در جمع خبرنگاران افزود: ماموران انتظامی مستقر درترمینال مسافربری بندرعباس حین گشت زنی به فردی که ظاهری آشفته و مضطرب داشت، شک کرده و علت نگرانی وی را جویا شدند.

وی بیان داشت: ماموران با توجه به اظهارات ضدونقیض متهم، سریع وی را دستگیر کردند که در بازجویی فنی و میدانی اولیه، خود را قاتل برادرش بنام «جبار.ر» دانست که در این خصوص نامبرده جهت بررسی بیشتر به پلیس آگاهی هرمزگان منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان یادآور شد: در بررسی ها مشخص شد برادر متهم به هویت «جبار. ر» در اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در بازجویی تکمیلی لب به اعتراف گشود و معترف شد برادرش جبار به همراه یکی از دوستانش مدت ها به شیوه های مختلف او را مورد اذیت و آزار قرار داده و گوشی اش را هک کرده اند.

وی اذعان کرد: متهم در ادامه اعتراف خود اقرار کرد که در روز حادثه دست و پای برادرش را در منزل با طناب بسته و پس از قتل، جسد برادرش را درون چاله ای در باغچه منزلشان دفن کرده است.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان گفت: متهم در ادامه اعترافات پرده از راز یک جنایت دیگر برداشت و معترف شد که بعد از گذشت حدود دو ماه از قتل برادرش، یکی دیگر از دوستان وی را به همان شیوه به قتل رسانده و در کنار برادرش دفن کرده است.

متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.