آرشیو چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۹۴۹۴
ورزش
۱۱

گوناگون

مدیران در جشن قهرمانی

اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس قصد دارند همراه با تیم به شهرستان جم بروند تا بتوانند در جشن پیروزی تیمشان حضور داشته باشند.در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر، پرسپولیس برابر پارس جنوبی به مصاف هم می روند.

کوچک زاده از نساجی رفت

فرهاد کوچک زاده، سرپرست تیم فوتبال نساجی به دلیل اینکه از ورود حمید مطهری مربی نساجی به تمرین این تیم جلوگیری نکرد از سمت خود برکنار شد.

بازگشت قهرمان المپیک

قهرمان المپیک پس از 6 ماه دوری ازرقابت به دلیل ابتلا به سرطان در مسابقات شنا شرکت خواهد کرد. آدریان در سه المپیک پکن، لندن و ریو به مدال طلا رسیده است و با فلپس در مواد امدادی هم تیمی بوده است.

استقلالی ها تمرین نکردند

دیروز بازیکنان استقلال با توجه به عدم پرداخت مطالباتشان حاضر به تمرین نشدند .پیش ازاین اخباری مبنی بر تلاش مدیران استقلال برای تامین منابع مالی و پرداخت حقوق اعضای این تیم وجود داشت اما به نظر می رسد تلاش آنها تا الان بی ثمر بوده است.

هندبال در اردوی جهانی

نخستین مرحله اردوی تیم ملی هند بال کشورمان برای اعزام به رقابت های انتخابی قهرمانی جهان و المپیک از 27 اردیبهشت تا دوم خرداد برگزار خواهد شد.

لحظه شماری گلزن مصدوم

مهاجم مصدوم تیم ذوب آهن تاکید کرد که فصل آینده هم پیراهن این تیم را برتن می کند. خلعتبری گفت: دو ماه و نیم ازعمل جراحی زانویم می گذرد و خوشبختانه شرایط خوبی دارم. تمام تلاشم این است که خیلی زود برگردم و دوباره فوتبال بازی کنم.

جدال برای شکار بیرانوند

علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس و تیم ملی مورد توجه تیم های فنرباغچه، بشیکتاش و رایزه اسپور قرار گرفته است. البته تیم خنک بلژیک نیز پیشنهاد 700 هزار دلاری خود را به پرسپولیس برای جذب بیرانوند ارائه داده است.بازیکنانی چون قلی زاده و رضایی در لیگ بلژیک بازی می کنند .

ذوب آهن به کربلا می رود

مسابقه ذوب آهن والنصر در کربلا برگزارمی شود.پیش از این باشگاه ذوب آهن به دلیل اتفاقاتی که در پایان بازی این تیم مقابل الزورا در ورزشگاه کربلا رخ داد درخواست تغییر میزبانی از تیم سعودی در کربلا را داشت که در نهایت با خواسته باشگاه اصفهانی موافقت نشد.