آرشیو چهار‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۴۶۰۸
بورس
۱۰

خبر بنگاه ها

تمدید فعالیت صندوق «ندای امید»

گروه بنگاه ها : مجمع عمومی عادی سالانه صندوق سرمایه گذاری نیکوکاری ندای امید با حضور تمام سهامداران آن برگزار شد. به گزارش خبرنگار «دنیای اقتصاد» بنا به دستور جلسه این مجمع، درخصوص دوره فعالیت صندوق، مقرر شد تا فعالیت صندوق سرمایه گذاری نیکوکاری ندای امید به مدت 8 ماه و تا تاریخ دوم آبان ماه امسال تمدید شود. ارکان صندوق در سال مالی جاری شامل کارگزاری آبان (مدیر صندوق)، حسابرسی فاطر (متولی صندوق)، انجمن حمایت از بیماران سرطانی غرب استان تهران (مدیر اجرای صندوق) و موسسه حسابرسی و خدمات مالی ارقام نگر (حسابرس صندوق) هستند.

تحقق سود تامین سرمایه نوین

گروه بنگاه ها : تامین سرمایه نوین در سال مالی منتهی به پایان اسفندماه 97 توانست 559 ریال سود به ازای هر سهم محقق کند. به گزارش «دنیای اقتصاد»، «تنوین» در این دوره افزایش سرمایه 27 درصدی را به ثبت رسانده و با لحاظ این سرمایه جدید سود هر سهم نسبت به سال قبل 6 درصد افزایش را نشان می دهد.

این در حالی است که سود خالص شرکت 20 درصد نسبت به سال قبل رشد داشته که این رشد به دلیل افزایش 19 درصدی درآمدهای عملیاتی بوده است. تامین سرمایه نوین در سال 97 بیش از 4 هزار و 476 میلیارد ریال درآمد عملیاتی محقق کرده است. سود عملیاتی سال 97 شرکت نیز بیش از 4 هزار و 292 میلیارد ریال بوده که 18 درصد رشد را نسبت به سال قبل تجربه کرده است. این شرکت همچنین 3 هزار و 910 میلیارد ریال سود خالص در سال 97 محقق کرد که نسبت به سال گذشته حاکی از 20 درصد رشد است.