آرشیو چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۲۲۱۸۶
ورزشی
۹

وزارت ورزش در انتظار پاسخ استعلام نامزدهای 2 فدراسیون المپیکی

وزارت ورزش و جوانان بعد از تعیین سرپرست برای فدراسیون های کشتی و وزنه برداری به نوعی آرامش را در این 2 رشته المپیکی حکفرما کرده و به نظر می رسد که وزارتخانه در نظر دارد تا در اولین فرصت انتخابات آنها را برگزار کند.

با توجه به اهمیت موضوع و همچنین شانس بالای کشتی و وزنه برداری برای کسب مدال در بازی های المپیک 2020 توکیو حتی مسئولان وزارت ورزش و جوانان و همچنین کمیته ملی المپیک تلاش دارند تا مجمع انتخاباتی فدراسیون های المپیکی و مدال آور کشتی و وزنه برداری را در موعد مقرر برگزار کنند و نگاه ویژه ای به این موضوع وجود دارد.

در همین راستا سید محمد شروین اسبقیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون های ورزشی درباره زمان برگزاری مجامع انتخاباتی فدراسیون های المپیکی نظیر وزنه برداری و کشتی اظهار داشت: هنوز استعلام نامزدهای انتخاباتی این 2فدراسیون اعلام نشده است که این وزاتخانه بلافاصله پس از دریافت پاسخ استعلام از مراجع ذیصلاح زمان برگزاری مجمع انتخابات را اعلام می کند. بهروز نعمتی و علیرضا خسروی از سوی وزیر ورزش و جوانان به ترتیب به عنوان سرپرستان فدراسیون های کشتی و وزنه برداری منصوب شدند تا مقدمات برگزاری انتخابات را فراهم سازند.