آرشیو چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۵۳۸۴
سیاست: داخلی/خارجی
۲
خبر

107میلیارد تومان تحصیل مال نامشروع؛ اتهام رضوی

دادگاه رسیدگی به اتهامات محمدهادی رضوی و 30 متهم دیگر پرونده بانک سرمایه، دیروز در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، قاضی مسعودی مقام در ابتدای این جلسه گفت: در رابطه با پرونده اتهامی بانک سرمایه در رابطه با سه نفر از مدیران بخشایش، توسلی و کاظمی رای صادر شده و رای حسین هدایتی نیز صادر شده و در چند روز آینده اعلام و سعی می شود تا صدور آراء در فرجه قانونی انجام شود.

در ادامه قهرمانی، نماینده دادستان کیفرخواست سید محمدهادی رضوی و احسان دلاویز را قرائت کرد و گفت: متهم سید محمدهادی رضوی از مجرای پرداخت رشوه به مدیران بانک سرمایه بدون تودیع وثیقه در حدود 107 میلیارد تومان را در سال های 91 تا 94 از شبکه بانکی خارج و صرف عیش و نوش، سفر های خارجی، خودرو های لوکس و ملک کرده است.

قهرمانی افزود: سید محمدهادی رضوی متهم به مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق تحصیل مال از طریق نامشروع است و آزاد با قرار وثیقه است و اتهامات دیگری دارد که در دادگاه صالح رسیدگی خواهد شد.

متهم رضوی در بخشی از دفاعیات خود در این جلسه دادگاه اظهار کرد: ظاهرا خیلی دوست دارند بگویند محمدهادی رضوی داماد شریعتمداری است، من که داماد نتانیاهو نیستم، از دادگاه می خواهم فارغ از داماد فلانی پرونده من بررسی شود.